ابتلای دو تن از مقامات بلندپایه دولت ترکیه به کرونا تأیید شد

به گزارش تور کیش، به گزارش خبرنگاران به نقل از الجزیره، ابراهیم کالین سخنگوی رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه روز شنبه خاطرنشان کرد که وی علائم خفیفی از بیماری کووید -19 را تجربه نموده و دوره درمانی وی رو به سرانجام است. کالین به مدت زمان ابتلای خود به این بیماری اشاره ای نکرد.

ابتلای دو تن از مقامات بلندپایه دولت ترکیه به کرونا تأیید شد

پیش از آن، سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه اعلام نمود که وی به همراه همسر و دخترش به کرونا مبتلا شده اند. در حال حاضر این سه نفر در یک بیمارستان تحت مداوا قرار دارند.

شایان ذکر است که این دو مقام دولت ترکیه به طور مرتب با اردوغان که روز شنبه برای آنالیز میزان خسارات وارده در اثر زمین لرزه ازمیر به این شهر سفر نموده بود، ملاقات نموده اند. اما رئیس جمهور ترکیه- که اطرافیان و همراهان وی بطور مرتب تحت آزمایش کرونا قرار می گیرند- تا به امروز هیچ علائمی از ابتلا به این بیماری ویروسی نشان نداده است.

گفتنی است که وزیر بهداشت ترکیه روز شنبه از 75 مورد مرگ و میر جدید بر اثر ابتلا به کووید -19 و ثبت 2213 مورد جدید ابتلا به این بیماری اطلاع داد. بدین ترتیب، شمار قربانیان کووید -19 در این کشور هم اکنون به رقم 10،252 تن رسیده و شمار کل مبتلایان نیز 375،367 نفر اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1260

به "ابتلای دو تن از مقامات بلندپایه دولت ترکیه به کرونا تأیید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلای دو تن از مقامات بلندپایه دولت ترکیه به کرونا تأیید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید