اجرای مراسم اربعین منوط به تصمیم ستاد مرکزی اربعین

به گزارش تور کیش، ایسنا/ براساس سخنان فرمانده نیروی انتظامی، اجرای مراسم اربعین منوط به تصمیم ستاد مرکزی اربعین است.

اجرای مراسم اربعین منوط به تصمیم ستاد مرکزی اربعین

داستان چیست؟

سردار حسین اشتری در پنجمین جلسه قرارگاه اربعین حسینی (ع) در سال 99 با بیان اینکه برقراری و تامین امنیت زائران و همچنین تسهیل در ارائه خدمات رسانی به آنها از اولویتهای ناجاست، گفت: سال جاری بدلیل شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور شرایط متفاوت تر از سالهای قبل است و برای گذر از این شرایط باید تمام دستگاه های مربوطه پای کار باشند.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) منوط به تصمیم ستاد مرکزی اربعین و ستاد کل نیروهای مسلح است، ادامه داد: این در حالیست که نیروی انتظامی با توجه به کسب تجربیات مطلوب طی سال های گذشته در برگزاری مراسم بزرگ اربعین حسینی (ع) سال جاری نیز آماده تر از قبل پذیرای زائران خواهد بود.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه باید تمامی زیرساخت ها برای خدمت رسانی مطلوب فراهم باشد، توضیح داد: قطعا در این راستا دستورالعمل هایی ابلاغ می گردد که بایستی مبنای کار تمامی فرماندهان انتظامی استان های مربوطه و معاونان قرار بگیرد؛ ضروری است که با سازمان و نهادهای دیگر نیز جلساتی برگزار و تمام نیازمندی ها مطرح و مطالبات نیز برای برطرف نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت درخواست گردد.

وی همچنین گفت: با توجه به ارائه دستورالعمل ها و بکارگیری تمام توان و امکانات موجود، بایستی امنیت در مرزهای چهار استان خوزستان، ایلام، کرمانشاه و سیستان و بلوچستان برای تردد زائران نیز بطور کامل برقرار باشد.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار اشتری در سرانجام تاکید نمود: مسئولیت معاونت بهداد ناجا در شرایط حساس کنونی بیشتر از قبل خواهد بود، چرا که بایستی بیش از هر زمان دیگری آماده ارائه خدمات رسانی مطلوب (برقراری درمانگاه ها و آموزش های بهداشتی) به زائران باشد.

منبع: همگردی
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1071

به "اجرای مراسم اربعین منوط به تصمیم ستاد مرکزی اربعین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای مراسم اربعین منوط به تصمیم ستاد مرکزی اربعین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید