اجلاس روسای دانشگاه های بزرگ کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی

به گزارش تور کیش، اجلاس روسای دانشگاه های بزرگ کشور، با موضوع آنالیز وضعیت استان های سیل زده، روزهای 12 و 13 اردیبهشت ماه به میزبانی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برگزار می گردد.

اجلاس روسای دانشگاه های بزرگ کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، اجلاس روسای دانشگاه های بزرگ کشور، با موضوع آنالیز وضعیت استان های سیل زده، روزهای 12 و 13 اردیبهشت ماه به میزبانی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برگزار می شود.

علی خاکی صدیق رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با اعلام این خبر گفت: باتوجه به اینکه دستور جلسه اصلی این اجلاس درخصوص سیل است بنابراین این اجلاس در خرم آباد و دانشگاه لرستان برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این اجلاس جلسه ای با مدیریت بحران استان لرستان، استاندار و مسئولان محلی خواهیم داشت.

رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی تاکید نمود: همچنین در حاشیه این اجلاس، روسای دانشگاه های بزرگ کشور از مناطق سیل زده بازدید خواهند کرد.

خاکی صدیق گفت: بازدید از مناطق سیل زده موجب می شود تا زمینه یاری رسانی دانشگاه ها به این مناطق فراهم شود.

وی مطرح نمود: دانشگاه ها پس از بروز سیل در استان های کشور، یاری های متعددی به مناطق سیل زده داشته اند بنابراین هدف از برگزاری این اجلاس آنالیز و برنامه ریزی علمی موضوع سیل برای یاری به مناطق سیل زده از سوی دانشگاه ها است.

رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی گفت: باتوجه به اینکه از سوی رئیس جمهور محترم، رئیس دانشگاه تهران به عنوان رئیس هیئت ویژه گزارش ملی سیلاب تعیین شده است بنابراین حضور وی در منطقه موجب خواهد شد تا دید این کمیته به موضوع وسیع تر شود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 172

به "اجلاس روسای دانشگاه های بزرگ کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجلاس روسای دانشگاه های بزرگ کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید