استیلی: نمی خواهیم به عقب برگردیم ، بازیکنان پس از بازی تیم ملی در اختیار ما هستند

به گزارش تور کیش، سرمربی تیم امید کشورمان گفت: اگر به تیم امید آمدم به دلیل اصراری بود که به من شد وگرنه نمی خواستم وارد مربیگری شوم.

استیلی: نمی خواهیم به عقب برگردیم ، بازیکنان پس از بازی تیم ملی در اختیار ما هستند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حمید استیلی در مورد وضعیت تیم فوتبال امید گفت: با تیم فوتبال امید استرالیا و شهر خودرو بازی می کنیم. آدینه شب به قطر می رویم و دوشنبه بر می گردیم تا بازیکنان در باشگاه های خود باشند. بعد با اندونزی بازی خواهیم کرد و احتیاج به 21 روز زمان داریم تا در قطر بازیکنان را به شرایط خوب برسانیم.

وی درباره حواشی تیم امید که شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی به وجود آمد، گفت: ما نمی خواهیم به عقب برگردیم. من اگر به تیم امید آمدم به دلیل اصراری بود که به من شد وگرنه نمی خواستم وارد مربیگری شوم اما به خاطر مملکت و بازیکنان به تیم امید آمدم و این در حالی است که وقت واقعاً کم است.

استیلی درباره گروهی که تیم امید در آن قرار گرفته اظهار داشت: گروه سختی به ما خورده اما من امیدوار هستم چرا که توانایی و کیفیت بازیکنانم را می بینم و این همدلی می تواند به تیم ما یاری کند هرچند که 90 روز وقت داریم و زمان کم است. باید از نظر تاکتیکی تیم را به شرایطی برسانیم که بتوانیم وضعیت خوبی داشته باشیم. ما با شهرخودرو و تیم ملی استرالیا بازی می کنیم و باز هم باید بازی های تدارکاتی انجام دهیم هرچند که شرایط مالی حاکم بر کشور سخت است اما با این وجود فدراسیون فوتبال به ما یاری می نماید تا بتوانیم کارها را پیش ببریم. بازیکنان تیم امید جوان هستند و احتیاج به حمایت دارند. آنها آینده ساز فوتبال کشور هستند و می بینید که 60 درصد بازیکنان تیم ملی بزرگسال بازیکنانی هستند که در سال های قبل در تیم امید حضور داشتند. بازیکنانی مثل نورافکن، صیادمنش و ... آینده سازان فوتبال ایران هستند و از همه مهم تر اینکه ما قابلیت فنی این بازیکنان را در یک سال و نیم اخیر دیدیم. بازیکنان هم شناخت خوبی از من دارند.

وی توضیح داد: الان 35 بازیکن در اردو هستند و این در حالی است که ما همه بازیکنان لیگ را دیدیم و بالغ بر 250 بازیکن را مورد ارزیابی قرار دادیم. فکر می کنم 95 درصد بازیکنان را ارزیابی کردیم و شاید 5 درصد از بازیکنان را ندیدیم. ما باید 50نفر اسم را به کنفدراسیون فوتبال آسیا بدهیم و این در حالی است که پیش از این 80 اسم دادیم. باید تا هفته آینده 50 نفر اسم بدهیم و تا مسابقات تایلند این اسامی به 23 نفر خواهد رسید. ما 20 بازیکن را با خود به قطر خواهیم برد و بقیه بازیکنان به باشگاه هایشان برمی گردند. ما با مربیان بدنساز باشگاه ها در ارتباط هستیم و جا دارد که از مربیان لیگ برتر و لیگ یک تشکر کنم.

سرمربی تیم امید در مورد اضافه شدن بازیکنانی مثل صیادمنش و دلفی به تیم ملی اضافه کرد: مسابقات انتخابی المپیک در ژانویه است و این تاریخ جزو فیفادی نیست و باشگاه ها می توانند بازیکنان شان را به ما ندهند اما با رایزنی آقای ویلموتس توانستیم دلفی را در اختیار بگیریم و قرار است آقای ویلموتس برای صیادمنش هم به ما یاری کند. درباره مهدیخانی هم با مدیر برنامه های او صحبت کردیم تا نامه بگیرد و بتواند به ما اضافه گردد و در این اردو هم به دلیل مسائل ویزایی که داشت نتوانست به ما اضافه گردد.

استیلی در مورد حضور نورافکن در تیم ملی بزرگسالان گفت: ارتباط خوبی بین تیم بزرگسالان و تیم امید برقرار است و قطعاً دعوت بازیکنان به تیم بزرگسالان انگیزه زیادی به آنها خواهد داد. بعد از آبان ماه که تیم ملی بازی می نماید، بعد از آن بازیکنان در اختیار ما خواهند بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 438

به "استیلی: نمی خواهیم به عقب برگردیم ، بازیکنان پس از بازی تیم ملی در اختیار ما هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استیلی: نمی خواهیم به عقب برگردیم ، بازیکنان پس از بازی تیم ملی در اختیار ما هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید