افزایش 150 درصدی مسمومیت با گاز Co در نیشابور

به گزارش تور کیش، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور از مسمومیت 20 نفر از همشهریان با گاز مونواکسید کربن در بهمن99 خبر داد.

افزایش 150 درصدی مسمومیت با گاز Co در نیشابور

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در نیشابور ،رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور اظهارکرد: از 20 مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن 8 نفر مرد و 12 نفر زن بوده اند همچنین از این تعداد 7 نفر، سن کمتر از پانزده سال داشته اند.

مصطفی افشار نیک گفت:از این موارد 11 نفر به بیمارستان منتقل شده اند و 4 نفر در محل مداوا شده اند و متاسفانه 5 نفر از همشهریان در محل فوت کرده اند.

وی گفت: در صورتی که از وسایل گرمایشی استفاده می کنید و خود یا اطرافیان شما دچار سردرد، تهوع، مسائل تنفسی، سرگیجه، اختلال هوشکمک شدید سریعا محل را ترک کرده و به اطرافیان جهت خروج از محیط کمک کنید و در صورت شدت علائم از سازمان های امدادی درخواست کمک کنید.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور شرح داد: با توجه به سرد شدن هوا و استفاده همشهریان محترم از وسایل گرمایشی، جهت جلو گیری و پیشگیری از مسمومیت با گاز CO لازم است که از وسایل گرمایشی استاندارد استفاده شود و از باز بودن لوله بخاری وتهویه مناسب مکان اطمینان حاصل شود تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 فروردین 1400 بروزرسانی: 11 فروردین 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1488

به "افزایش 150 درصدی مسمومیت با گاز Co در نیشابور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 150 درصدی مسمومیت با گاز Co در نیشابور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید