انتشار عناوین اولویت های پژوهشی پژوهشکده بیمه جهت تدوین خاتمه نامه های دانشجویی در سال 1399

به گزارش تور کیش، عناوین اولویت های پژوهشی جدید پژوهشکده بیمه، جهت تدوین خاتمه نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری در سال 1399، منتشر شد.

انتشار عناوین اولویت های پژوهشی پژوهشکده بیمه جهت تدوین خاتمه نامه های دانشجویی در سال 1399

به گزارش پایگاه خبری نقدنیه ، علاقه مندان جهت اطلاع از لیست عناوین پیشنهادی می توانند به نشانی http://www.irc.ac.ir/fa-IR/Irc/5132/page/ مراجعه کنند.

بر پایه این گزارش لیست عناوین اولویت های پژوهشی پژوهشکده بیمه جهت تدوین سرانجام نامه /رساله دانشجویی در سال تحصیلی جاری معین و در قالب فراخوان به جامعه و صنعت ارسال شد. در این فراخوان اعضای هیئت علمی پژوهشکده بیمه و شرکت های بیمه البرز، بیمه تعاون، بیمه دانا، بیمه نوین و بیمه سرمد که می توانند به عنوان استاد راهنمای دوم یا استاد مشاور در تدوین سرانجام نامه/رساله مشارکت داشته باشند، موضوعات پیشنهادی خود را جهت تدوین سرانجام نامه /رساله دانشجویی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری اعلام کردند.

شایان ذکر است پژوهشکده بیمه، از سرانجام نامه های مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری که موضوع آنها در راستای فعالیت های پژوهشی پژوهشکده بیمه قرار گیرد به دو شیوه مشارکتی و مستقل حمایت می کند. حمایت مشارکتی به حمایتی اطلاق می گردد که از اعضای هیأت علمی پژوهشکده یا پژوهشگران صنعت بیمه، با لحاظ شرایط دانشگاه محل تحصیل دانشجو، به عنوان استاد راهنمای دوم یا استاد مشاور در تیم راهنمایی سرانجام نامه حضور داشته باشد و حمایت مستقل به حمایت صرف، بدون مشارکت اعضای هیأت علمی پژوهشکده یا صنعت بیمه در تیم راهنمایی سرانجام نامه اطلاق می گردد.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1275

به "انتشار عناوین اولویت های پژوهشی پژوهشکده بیمه جهت تدوین خاتمه نامه های دانشجویی در سال 1399" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار عناوین اولویت های پژوهشی پژوهشکده بیمه جهت تدوین خاتمه نامه های دانشجویی در سال 1399"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید