انتشار گزارش عملکرد معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش تور کیش، به گزارش خبرنگاران، دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتابچه عملکرد معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 1398 را منتشر کرد.

انتشار گزارش عملکرد معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

در بیان اهداف و اهمیت تدوین عملکرد نهاد های مختلف آمده است: هر سازمانی به منظور بقا و ادامه حیات نیازمند اتخاذ روش ها و سیستم های مدیریتی برای بهبود مداوم عملکرد و فرآیند هاست. آنالیز تغییرات مقادیر کمی پارامترها و شاخص ها و سنجش آن ها نه تنها لازم بلکه حیاتی است. گزارش عملکرد به عنوان اطلاعات ورودی سیستم، می تواند به یکپارچگی و انسجام و ارتباط منطقی بین واحدها یاری کند و با پردازش و تحلیل اطلاعات، امکان فراوری دانش در سازمان را فراهم آورد.

گزارش عملکرد دقیق و شفاف نه تنها، سازوکاری مهم برای مدیریت، بلکه نشانه اهمیت دادن به ذی نفعان و فعالان آن حوزه و جلب اعتماد و مشارکت آنان است. عملکرد سال 1398 معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در 380 صفحه زیرنظر ابراهیم حیدری، مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی، به همت عبدالرضا گرشاسبی، معاون دفتر مطالعات و برنامه ریزی و زهره مظهری، تهیه و تدوین شده است.

در این کتاب عملکرد ستاد معاونت و دفاتر و موسسات وابسته، در چهار بخش شامل: توضیح وظایف سازمانی، تقویم فعالیت های فرهنگی، مشروح فعالیت ها و موانع، مسائل و پیشنهادات به تفکیک بر مبنای جداول آماری و رویکرد برنامه ریزی به انضمام یک بخش ویژه کلان برنامه ها شامل تمام فعالیت های معاونت در قالب کلان برنامه های نه گانه وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است. امید است مورد رضایت و نقد و نظر خوانندگان محترم قرار گیرد.

عملکرد معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اینجا قابل مشاهده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1493

به "انتشار گزارش عملکرد معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار گزارش عملکرد معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید