اهمیت طراحی جعبه طلا و جواهر و نکات مهم برای انتخاب و خرید آن

به گزارش تور کیش، طراحی جعبه طلا و جواهر می تواند فروش محصول را افزایش دهد و توجه مصرف کنندگان را بیشتر به خود جلب کند. علاوه بر این، طرح های جعبه مجذوب کننده نیز ارزش افزوده ای را از نظر رضایت مشتری فراهم می سازد، زیرا تجربه جعبه گشایی را موثرتر می نماید. برای طراحی یک جعبه محصول خلاقانه و چشم نواز باید به مواردی توجه ویژه داشت که در ادامه به تاثیر طراحی بسته بندی طلا و جواهرات در فروش آنها می پردازیم.

اهمیت طراحی جعبه طلا و جواهر و نکات مهم برای انتخاب و خرید آن

طراحی جعبه ؛ عنصر اصلی تبلیغات

طراحی بسته بندی، عنصر اصلی در تبلیغات بازاریابی به عنوان ابزار فروش مهم و حیاتی است. در محیط های فروش پویا، با افزایش رقابت، افزایش هزینه ها و کاهش اثربخشی تبلیغات، بسته بندی به عنوان کانال اصلی برای ارسال پیغام های بازاریابی مطرح شده است. در حالی که شکل، میزان، رنگ و ویژگی های راحتی طراحی جعبه طلا و جواهر می تواند در تشویق خرید نقش داشته باشد، پیغام های اولیه معمولاً به وسیله شکل و تصویر بسته ارسال می شود. به همین علت بوده که در حال حاضر توجه و منابع زیادی به تکمیل ظاهر بسته اختصاص داده شده است.

طراحی بسته بندی جواهرات برای مصرف کننده فردا

بسته بندی پایدار در طراحی جعبه طلا و جواهر می تواند یک دارایی برای شرکت شما باشد. مصرف کنندگان اغلب در پی شاخص های برندهای پایدار هستند. چه راه بهتری برای نشان دادن تعهد خود به پایداری از بسته بندی جواهراتی که مسئولانه ساخته اید وجود دارد؟

صنعت طلا و جواهر به سمت تهیه و فراوری مسئولانه می رود. طراحی جعبه طلا و جواهر را با موادی که مسئولانه تهیه شده اند، با یک زنجیره تامین اخلاقی و قابل ردیابی و ادعاهای تایید شده طراحی کنید تا به مصرف کنندگان نشان دهید که برای آنها اهمیت قائل هستید.

انواع طراحی جعبه طلا و جواهر

شما می توانید انواع مختلفی از طراحی جعبه انگشتر و طلا و جواهر برای محصولات خود را بیابید، اما انتخاب جعبه به تنهایی برای نمایان شدن محصولات شما در بازار امروز کافی نیست. پس از انتخاب نوع جعبه، مراحلی مانند ایجاد طرح های این جعبه ها و انتخاب تکنیک چاپ مناسب را مشاهده خواهید کرد. تمام مراحل مهم تر از دیگری هستند و باید با جزئیات برنامه ریزی شوند. حال بیایید نگاهی به تکنیک های چاپ بیاندازیم که می توانید مناسب ترین طرح را برای برند خود در طراحی جعبه طلا و جواهر اعمال کنید.

چاپ افست

امروزه یکی از پرکاربردترین انواع چاپ با قیمت پایین و سرعت بالا محسوب می شود. در چاپ افست، تصاویر به وسیله جوهر روغنی روی جعبه ایجاد می شوند. تمام واحدهای رنگی مورد نظر در چاپ با رنگ های آبی، قرمز، زرد و مشکی ایجاد می شوند. به این ترتیب می توان طرح های اصلی مورد نظر را به جعبه ها منتقل کرد. چاپ افست یک تکنیک چاپی است که می توان آن را به راحتی بر روی طراحی جعبه طلا و جواهر و عمدتا جعبه های مقوایی استفاده کرد.

چاپ فویل

روش چاپ فویل عبارت است از انتقال کاغذ فویل روی پارچه و مقوا برای به دست آوردن ظاهری درخشان و چشمگیر. نقره و طلا از پرکاربردترین رنگ ها برای چاپ فویل هستند. این رنگ ها، ظاهری درخشان به طراحی جعبه طلا و جواهر می بخشند و جذابیت آن ها را افزایش می دهند. با استفاده از این تکنیک که در فراوری دستی و جعبه های مقوایی کاربرد فراوانی دارد، می توان با فرآیندهای لمینیت ظواهر متفاوتی به دست آورد.

چاپ برجسته

چاپ برجسته فرآیند برجسته کردن سطوح جعبه با رنگ یا بدون رنگ در حین چاپ است. الگوها و جلوه های سه بعدی مختلف با استفاده از قالب های فلزی استوانه ای گرم شده روی جعبه های مقوایی اعمال می شود. در چاپ برجسته که یکی از روش های دائمی شکل دادن به جعبه بوده، هدف تا زدن جعبه نیست، بلکه چاپ چند نقوش روی جعبه است. تکنیک برجسته سازی به طور گسترده در جعبه های دست ساز و برای بهبود ظاهر طراحی جعبه طلا و جواهر لوکس استفاده می شود.

چاپ فلکسو

چاپ فلکسو پس از تکنیک چاپ افست پرکاربردترین روش چاپ در طراحی جعبه طلا و جواهر است. یکی از مهم ترین ویژگی های چاپ فلکسو این است که می توان آن را بر روی نایلون و مواد شفاف غیر از سطح جعبه چاپ کرد. بر خلاف چاپ افست، با چاپ در سیستم کویل دار کار می نماید. با این روش می توانید این تکنیک را برای هر محصولی که از انواع جعبه مقوایی لوکس می خواهید اعمال کنید.

منبع: اتاق
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1991

به "اهمیت طراحی جعبه طلا و جواهر و نکات مهم برای انتخاب و خرید آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهمیت طراحی جعبه طلا و جواهر و نکات مهم برای انتخاب و خرید آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید