تور ارزان هند: باید سهم محصولات هرمزگان در بازار هند را افزایش دهیم

به گزارش تور کیش، خبرنگاران/هرمزگان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان گفت: در سال گذشته بیش از 140 میلیون دلار حجم صادرات بین کشور هندوستان و استان هرمزگان بود.

تور ارزان هند: باید سهم محصولات هرمزگان در بازار هند را افزایش دهیم

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

محمدرضا صفا صبح امروز (نهم آبان ماه) در نشست فعالین مالی هرمزگان با سفیر هند، اضافه نمود: خوشبختانه از دیرباز تا به امروز همکاری های مشترک تجاری و مالی و دریایی بین کشور هندوستان و استان هرمزگان وجود داشته است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 140 میلیون دلار حجم صادرات مواد معدنی، خشکبار و میوه از استان هرمزگان به کشور هندوستان بوده است، اظهار کرد: در شش ماهه نخست سالجاری حجم این تبادل مالی به رقم 50 میلیون دلار رسید که نشان دهنده توسعه روز افزون همکاری تجاری و مالی بین دو طرف است.

صفا با اشاره به اینکه در پی تسهیل شرایط و ایجاد ساز و کار مناسبتری برای توسعه حجم تبادلات مالی دو طرف هستیم، مطرح نمود: امیدوارم نشست و دیدارهای اینچنینی سبب گردد تا علاوه بر شناخت دو طرف از پتانسیل و ظرفیت های موجود، بر نوع همکاری و راهکارهای افزایش تعاملات به نتایج ارزشمندی دست یابیم.

وی با بیان اینکه استان هرمزگان آمادگی کامل برای ایجاد زمینه ارتباط تجار دو طرف، افزایش سهم بازار کشور هند و پذیرش تجار هندی را دارد، اضافه نمود: با توجه به ذائقه محصولات غذایی کشور هند و استان هرمزگان، محصولات دو ظرف هواداران بسیاری دارد، اضافه نمود: هرمزگان ظرفیت های زیادی برای عرضه دارد که به طور حتم در آینده این موضوع را عملی و به نمایش خواهیم گذاشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1806

به "تور ارزان هند: باید سهم محصولات هرمزگان در بازار هند را افزایش دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان هند: باید سهم محصولات هرمزگان در بازار هند را افزایش دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید