برگزاری آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش تور کیش، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک در استان اطلاع داد.

برگزاری آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک در کهگیلویه و بویراحمد

محمدجعفر رستمی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران با اعلام این خبر اضافه نمود: به منظور تأمین نیروی انسـانی مورد احتیاج به صـورت اسـتخدام قرارداد انجام کار مشخص در سـازمان ثبت اسـناد و املاک کشور با مجوز دریافت شده از سـازمان اداری و اسـتخدامی کشـور، اقدام به برگزاری آزمون استخدامی نموده است.

وی اظهار کرد: این آزمون با همکاری مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و به صورت کشوری برگزار خواهد شد و هر استان طبق احتیاج خود افراد را جذب می نماید.

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد: داوطلبان برای اطلاع از شرایط آزمون می توانند به دفترچه راهنمای آزمون که در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir منتشر شده است مراجعه کنند.

رستمی شرایط سنی داوطلبان آزمون استخدامی نیروی قراردادی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را داشتن حداقل 20 سال تمام و حداکثر 30 سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم و داشتن حداقل 20 سال تمام و حداکثر 35 سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکتری بیان کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 932

به "برگزاری آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید