شهریه 48 میلیون تومانی 2 مدرسه کشور ، حداقل و حداکثر شهریه مدارس غیر انتفاعی اعلام شد

به گزارش تور کیش، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: شهریه فعالیت فوق برنامه و پرورشی مدارس غیر دولتی اختیاری است.

شهریه 48 میلیون تومانی 2 مدرسه کشور ، حداقل و حداکثر شهریه مدارس غیر انتفاعی اعلام شد

به گزارش خبرنگاران، احمد محمودزاده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش در نشستی خبری با موضوع شهریه مدارس غیر دولتی و توانمندسازی نیروی انسانی در مدارس غیر دولتی، اظهار کرد: سال جاری در فرمول شهریه مدارس غیر دولتی نیروی انسانی را همراه با لزوم آموزش این نیروها مد نظر قرار داده ایم.

وی گفت: برای سال تحصیلی 1403 ـ 1402 مقدار شهریه مصوب مدارس غیر دولتی از 5 میلیون شروع می گردد و تا 48 میلیون تومان است که فقط 2 مدرسه ما مجاز به دریافت شهریه 48 میلیون تومانی هستند.

محمودزاده اضافه نمود: 38 درصد از شهریه مشخص شده برای هر مدرسه نیز طبق فوق برنامه است (حداکثر شهریه با فوق برنامه به 65 میلیون و 400 هزار تومان می رسد)؛ فعالیت های تابستانی مدارس به شهریه ثابت اضافه می گردد که این شهریه برای مهر 1403 ـ 1402 به بعد است و شامل حال فعالیت های سال جاری نمی گردد.

وی با بیان اینکه سرانه نیروی انسانی، سرانه فضای فیزیکی و تجهیزاتی، ضریب کیفیت بخشی و فوق برنامه درسی و برنامه های مکمل در شهریه مشخص شده مدارس مد نظر قرار گرفته است، ادامه داد: شهریه فعالیت فوق برنامه و پرورشی مدارس غیر دولتی اختیاری است و البته اغلب والدین برای دریافت این برنامه ها بچه ها را در مدارس غیر دولتی ثبت نام می نمایند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش توضیح داد: حداکثر ساعت فعالیت فوق برنامه و مکمل و تابستانی در مقطع ابتدایی 6 ساعت، در مقطع متوسطه اول 8 ساعت در مقطع متوسطه دوم 7 ساعت و برای هنرستان ها 2 تا 5 ساعت در هفته است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 تیر 1402 بروزرسانی: 3 تیر 1402 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 2222

به "شهریه 48 میلیون تومانی 2 مدرسه کشور ، حداقل و حداکثر شهریه مدارس غیر انتفاعی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهریه 48 میلیون تومانی 2 مدرسه کشور ، حداقل و حداکثر شهریه مدارس غیر انتفاعی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید