بیست و هشتمین مرحله فروش فوق العاده 3 محصول ایران خودرو از امروز

به گزارش تور کیش، تهران (پانا) - گروه صنعتی ایران خودرو بیست و هشتمین طرح فروش فوق العاده محصولات خود را با عرضه سه محصول در راستای اجرای طرح های فروش به صورت هفتگی، از امروز (سه شنبه 14 دی ماه) طبق روال به مدت سه روز به مرحله اجرا درآورده است.

بیست و هشتمین مرحله فروش فوق العاده 3 محصول ایران خودرو از امروز

ایران خودرو اعلام نموده که در راستای اجرای طرح فروش محصولات خود به صورت هفتگی در سه شنبه ها، این هفته بیست و هشتمین مرحله از طرح فروش فوق العاده محصولات خود را اجرا می نماید.

طرح قبلی (بیست و هفتمین مرحله طرح فروش فوق العاده) با چهار محصول سورن پلاس، راناپلاس سقف شیشه ای، پژو 207 دستی سقف شیشه ای و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک، دو هفته پیش (30 آذر ماه) با مشارکت سه میلیون و 531 هزار و 457 نفر برای 5500 دستگاه خودرو با شانس 1 به 642 برگزار گردید.

قرعه کشی طرح مذکور شنبه هفته گذشته (4 دی ماه) برگزار گردید که براساس آن 525 هزار و 938 نفر برای خودرو راناپلاس پانوراما، 336 هزار و 937 نفر برای دناپلاس توربو اتوماتیک و دو میلیون و 95 هزار و 676 نفر برای خودرو پژو 207 دستی پانوراما با ظرفیت 1500 دستگاه برای هریک از این محصولات و 572 هزار و 906 نفر برای سورن پلاس با ظرفیت 1000 دستگاه شرکت نموده بودند.

حال این هفته در بیست و هشتمین طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، سه محصول راناپلاس سقف شیشه ای، پژو 207 دستی سقف شیشه ای و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر سه ماهه و قیمت قطعی عرضه شده است.

متقاضیان این طرح از امروز به مدت سه روز (تا انتها روز پنجشنبه 26 دی ماه) فرصت دارند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir ثبت نام نمایند.

مراسم قرعه کشی برای معین مشتریان نهایی، طبق روال شنبه هفته آینده (18 دی ماه) با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد. پس از قرعه کشی، اسامی منتخبان به وسیله سایت رسمی فروش محصولات این شرکت و ارسال پیامک اعلام خواهد شد. منتخبان این طرح سه روز برای واریز کامل وجه مبلغ خودرو خود مهلت خواهند داشت.

لازم به یادآوری است که مشتریان برای ثبت نام هیچ وجهی واریز نخواهند کرد و این امکان برای منتخبان طرح های قبلی ایران خودرو که پیروز به واریز وجه نشده اند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از فروش ثبت نام نمایند.

محدودیت های فروش فوق العاده نیز همچنان در این طرح اجرا می گردد و براین اساس شروطی از جمله اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کدملی، حداقل فاصله 48 ماهه از خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت های ایران خودرو و سایپا، نداشتن پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهی نامه معتبر، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و... اعمال خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1915

به "بیست و هشتمین مرحله فروش فوق العاده 3 محصول ایران خودرو از امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیست و هشتمین مرحله فروش فوق العاده 3 محصول ایران خودرو از امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید