تعرفه بحرانی پیک مصرف برق شامل مشترکان عادی نمی گردد

به گزارش تور کیش، به گزارش خبرنگاران، محمد حسن متولی زاده روز آدینه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار مالی ایرنا اضافه نمود: همیشه سیاست های تشویقی برای ترغیب مشترکان به مصرف بهینه دنبال می شده و هدف نیز این بوده که مشترکان وقتی همکاری می نمایند از پاداش این همکاری بهره مند شوند.

تعرفه بحرانی پیک مصرف برق شامل مشترکان عادی نمی گردد

وی ادامه داد: اما تعداد اندکی از مشترکان هستند که به هر دلیل علاقمند نیستند در این زمینه (مصرف بهینه) همکاری نمایند، بر این اساس یک پیشنهاد برای این گروه از مشترکان به هیات دولت داده شده است مبنی براینکه در زمان بحرانی پیک مصرف، تعرفه بالاتری برای آنان اعمال گردد.

مدیرعامل توانیر خاطرنشان ساخت: البته تعداد این مشترکان بسیار کم است و به طور عمده مشترکان دیماندی (صنایع عظیم) هستند.

متولی زاده با تاکید براینکه مردم عادی مشمول این تعرفه نمی شوند، ادامه داد: مشترکان دیماندی اگر با سیاست های تشویقی همکاری نکردند به طور قطع باید بخشی از هزینه هایی که به مردم تحمیل می نمایند را جبران نمایند و تعرفه بحرانی پیک اگر مصوب گردد یکی از راه های جبران خسارت خواهد بود.

وی اضافه نمود: توصیه می کنیم مشترکان پرمصرف همکاری نمایند تا احتیاج به اعمال سیاست های بازدارنده نباشد.

کاهش بارش ها و اثر آن روی تامین برق

مدیرعامل توانیر در باره کاهش بارش ها و اثرآن بر روی تامین برق گفت: سال جاری بارش ها کم بوده و نگرانی از تامین فراوری برق از نیروگاه های برق آبی وجود دارد.

متولی زاده ادامه داد: اما انتظار می رود با پشتیبانی اصحاب رسانه بتوان با اطلاع رسانی درست همکاری مردم را در باره رعایت الگوی مصرف جلب کرد.

وی اضافه نمود: همچنین امید است با جلب مشارکت صنایع و کشاورزان و کنترل بار اداره ها بتوان سال جاری را نیز مانند سال گذشته به خوبی پشت سر بگذاریم.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل توانیر چندی پیش از ارائه پیشنهادی برای اختصاص تعرفه مواقع بحرانی پیک مصرف برق به هیات وزیران خبرداده بود.

آخرین اخبار مالی را از کانال تلگرام خبرنگاران دنبال کنید.

منبع: ایرنا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1539

به "تعرفه بحرانی پیک مصرف برق شامل مشترکان عادی نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعرفه بحرانی پیک مصرف برق شامل مشترکان عادی نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید