توضیح سخنگوی قوه قضا درباره ارتباط داوری با آمدنیوز ، اتهام های متهم مختلف است

به گزارش تور کیش، سخنگوی قوه قضائیه دستگیری عبدالرضا داوری در ارتباط با پرونده کانال تلگرامی آمدنیوز را تایید کرد.

توضیح سخنگوی قوه قضا درباره ارتباط داوری با آمدنیوز ، اتهام های متهم مختلف است

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در پانزدهمین نشست خبری خود در خصوص آخرین شرایط بازداشت عبدالرضا داوری و ارتباط وی با کانال آمدنیوز، گفت: بازداشت این فرد را تایید می کنیم. این فرد اتهامات مختلفی دارد و از بیان جزئیات اتهامات معذوریم. البته در این پرونده ارتباط با این شبکه مطرح است، اما پرونده در مرحله تحقیقات است.

بر اساس گزارش فارس، اسماعیلی درباره پرونده آمدنیوز گفته است: در جمع آوری اطلاعات مربوط به پرونده آمدنیوز کار بزرگی در حال انجام است؛ انبوهی از اطلاعات در اختیارمان است و اطلاعات سپاه که کاشف پرونده است مشغول بررسی آن است.

  • حکم 130 میلیون دلاری برای آمریکا در 360 پرونده

سخنگوی قوه قضائیه در بخش دیگر این نشست درباره حمایت آمریکا از اغتشاشگران در حوادث اخیر و نقض حقوق بین المللی، بیان نمود: در برابر جنایاتی که آمریکا انجام داده است، مدعی هستیم و بر اساس شکایت مردم و نه دولت، در رابطه با شهروندانی که از اقدامات آمریکا آسیب دیدند، بیش از 360 پرونده علیه دولت آمریکا را بررسی و بیش از 130 میلیون دلار رأی بر محکومیت آمریکا صادر شده است. از دولت تقاضا می کنم به اجرای این احکام کمک کند.

  • آخرین شرایط پرونده پولشویی در گلستان

سخنگوی قوه قضائیه در خصوص آخرین شرایط پرونده پولشویی در گلستان نیز گفت: 9 نفر به عنوان اعضای اصلی باند بازداشت هستند. این باند 300 عضو دارد و بیش از 5 هزار میلیارد تومان به عنوان رقم فعالیت مجرمانه آنها مطرح است. از این تعداد 153 نفر ممنوع الخروج شده اند و 30 کیلو شمش، 4 خودروی لوکس، 10 ملک و یک زمین کشاورزی را هم از اعضای این باند توقیف کرده ایم. املاکی هم در افغانستان و قبرس متعلق به آنها شناسایی شده است.

  • احکام صادرشده برای متخلفان پرونده پرهام آزادشهر

اسماعیلی در خصوص آخرین شرایط پرونده پرهام آزادشهر با بیان این که در این پرونده 2918 شاکی و مالباخته داشتیم، اظهار کرد: رأی این پرونده صادر و در شعبه ویژه مفاسد اقتصادی گلستان به آن رسیدگی شد. این شرکت یک شرکت خودرویی بود و تحت عنوان پیش فروش خودرو در استان های مختلف اموال زیادی را از مردم تصاحب کرد.

وی افزود: در این پرونده سید احمد میرمحمدی فرزند حسن به 20 سال حبس، 74 ضربه شلاق، انفصال از خدمات دولتی و رد مال محکوم شده است. مهدی قوانلو به عنوان مشارکت در اخلال در نظام اقتصادی به 20 سال حبس، 74 ضربه شلاق، انفصال از خدمات دولتی و ضبط اموال محکوم شده است. نادر قوانلو نیز علاوه بر رد مال به 10 سال حبس، 10 ضربه شلاق و انفصال از خدمات دولتی محکوم شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 578

به "توضیح سخنگوی قوه قضا درباره ارتباط داوری با آمدنیوز ، اتهام های متهم مختلف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیح سخنگوی قوه قضا درباره ارتباط داوری با آمدنیوز ، اتهام های متهم مختلف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید