تور اروپا ارزان: فراوری خودروهای برقی فاکسکان در اروپا

به گزارش تور کیش، رییس فاکسکان اظهار داشت این غول فناوری در حال آنالیز ساخت خودروهای برقی در اروپا، هند و آمریکای لاتین است.

تور اروپا ارزان: فراوری خودروهای برقی فاکسکان در اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

فاکسکان که سابقا هون های پرسیژن تکنولوژی نام داشت، میخواهد یک بازیگر بزرگ در بازار دنیای خودروی برقی گردد و با استارتاپهای آمریکایی فیسکر و گروه انرژی PTT تایلند قراردادهایی بسته است.

لیو یونگ وی، رییس هیات مدیره فاکسکان در یک همایش تجاری در تایپه پس از رونمایی سه نمونه اولیه خودروی برقی این شرکت در روز دوشنبه، گفت: به علت محدودیتهایی که در افشای طرحها وجود دارد، نمی تواند جزییات بیشتری از برنامه های فاکسکان برای اروپا، هند و آمریکای لاتین را ارائه کند.

وی گفت: اروپا اندکی سریع تر خواهد بود. این حرف را قبول دارم اما درباره مکان فراوری خودروهای برقی نمی توانم حرفی به شما بزنم.

وی درباره همکاری فاکسکان با شرکتهای خودروسازی آلمان گفت: جدول زمانی نخست اروپا، سپس هند و آمریکای لاتین خواهد بود. مکزیک هم احتمال زیادی دارد که باشد. رییس فاکسکان پیش از این از مکزیک به عنوان پایگاه احتمالی فراوری خودروی برقی نام برده بود.

وی گفت: فاکسکان از مدل ساخت، اداره و بومی سازی استفاده نموده و با شرکایش برای ساخت و اداره کارخانه های بومی و سپس فروش به مصرف کنندگان بومی سرمایه گذاری می نماید.

فاکسکان و شرکت خودروسازی استلانتیس در مه برنامه ای برای تشکیل یک جوینت ونچر به منظور تامین فناوریهای داخل خودرو و مربوط به خودرو در سراسر صنعت فناوری اعلام کردند. این شرکت ماه جاری کارخانه ای را از شرکت لورد استون موتور آمریکا برای فراوری خودروی برقی خریداری کرد. در اوت هم یک کارخانه تراشه را در تایوان خرید تا تقاضای آینده برای تراشه های خودرو را تامین کند.

فاکسکان که برای فراوری آیفون اپل شناخته شده است، با هدف متنوع کردن منابع درآمدش و فاصله گرفتن از فراوری قراردادی محصولات الکترونیکی، فراهم کردن قطعات یا خدمات برای 10 درصد از خودروهای برقی دنیا در فاصله سال 2025 تا 2027 را هدف گذاری نموده است.

بر اساس گزارش رویترز، لیو در این همایش اظهار کرد: تایوان به علت توانمندی در فراوری نرم افزار و نیمه رساناها، در زمینه خودروهای برقی فزونی طبیعی دارد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 19 آبان 1400 بروزرسانی: 19 آبان 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1817

به "تور اروپا ارزان: فراوری خودروهای برقی فاکسکان در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: فراوری خودروهای برقی فاکسکان در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید