تیم کشتی آرش زین بابل، تیمی با دو جین ستاره

به گزارش تور کیش، تیم کشتی آرش زین بابل با استفاده از مصطفی حسین خانی، رضا یزدانی ، حسن یزدانی، عبدالرشید سعداله اف و پرویز هادی مهیای قهرمانی در لیگ برتر گردیده اما با این ستاره ها می توان قهرمان جهان شد.

تیم کشتی آرش زین بابل، تیمی با دو جین ستاره

به گزارش خبرنگاران ، تیم کشتی آزاد آرش زین بابل دور برگشت لیگ را با جذب نفرات جدید خود با قدرت آغاز می نماید و با توجه به جذب نفرات نامداری که قرار است بعد از مسابقات دنیای در ترکیب این تیم به میدان بروند، این تیم می تواند مدعی قهرمانی در دنیا باشد.

این تیم در روزهای اخیر با ایمان صادقی در 61 کیلوگرم، پرویز هادی در سنگین وزن و 3 عضو تیم ملی جوانان قرارداد بست. البته پرویز هادی بعد از مسابقات دنیای در ترکیب این تیم به میدان می رود که البته به این جمع تعدادی دیگر از کشتی گیران نامدار اضافه می شوند.

دور رفت لیگ کشتی آزاد روز 14 مهرماه به خاتمه رسید و تیم ها تغییراتی را در فهرست نفرات خود ایجاد کردند. تیم آرش زین که هفته سوم دور رفت را با شکست غیرمنتظره مقابل پتروشیمی به خاتمه رساند، بعد از این مسابقه نام چند کشتی گیر را از فهرست نفراتش کم کرد و به جای آن با ایمان صادقی در 61 کیلوگرم، پرویز هادی قهرمان سنگین وزن بازی های آسیایی و همچنین سه عضو تیم ملی اعزامی به مسابقات دنیای جوانان در اسلوواکی قرارداد بست.

علاوه بر این تیم آرش بابل در دور برگشت و بعد از مسابقات دنیای رضا اطری، مصطفی حسین خانی، حسن یزدانی و تعدادی از کشتی گیران خارجی همچون عبدالرشید سعداله اف را به خدمت می گیرد. با توجه به داشته های فعلی این تیم که از جمله آنها می توان به رضا یزدانی اشاره نمود و همچنین نفراتی که قرار است از دور برگشت به این تیم اضافه گردد، حتما باید این تیم را مدعی درجه یک قهرمانی دانست.

تیمی که با این ترکیب خود می تواند در رقابت های قهرمانی دنیا هم مدعی باشد چه برسد به لیگ برتر ایران که باید دید غلامرضا محمدی به همراه مراد محمدی با این تیم چه نتیجه ای را کسب می نمایند.

این تیم که در هفته اول دور برگشت که از اول مهر استارت خواهد خورد، با قرعه استراحت روبرو است، اردوی یک هفته ای اش را پیش از رویارویی با تیم ستارگان ساری از اول مهر در بابل برگزار می نماید.

شاگردان سیدمراد محمدی روز 8 مهرماه در ساری میهمان ستارگان هستند، جدال دور رفت دو تیم به سود آرش زین تمام شد.

5

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 32

به "تیم کشتی آرش زین بابل، تیمی با دو جین ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم کشتی آرش زین بابل، تیمی با دو جین ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید