جانمایی و استقرار کسبه در بازارچه های میوه و تره بار قزوین

به گزارش تور کیش، با هدف ساماندهی میوه فروشان سیار سطح شهر،جانمایی و استقرار کسبه در بازارچه های میوه و تره بار انجام شد.

جانمایی و استقرار کسبه در بازارچه های میوه و تره بار قزوین

اصغر الهیاری سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری قزوین گفت: دستفروشان و میوه فروش های سیار در سطح شهر قزوین، در مکان های تخصص داده شده جانمایی و ساماندهی شدند.

اللهیاری اضافه نمود: در راستای سیاست های سازمان ساماندهی و شهرداری قزوین زمین هایی در نقاط مختلف شهر به این موضوع اختصاص یافته تا علاوه بر ساماندهی کسبه، شهروندان نیز بتوانند با طی کمترین مسافت از خدمات آن بهرمند شوند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در روز های گذشته پس از ساماندهی میوه فروشان سیار در سطح شهر شاهد کاهش ترافیک، تصادفات رانندگی و زیباتر شدن منظر شهری بوده ایم گفت: تداوم این شرایط با همکاری و همراهی شهروندان و مدیریت شهری امکان پذیر است.

الهیاری افزود: بر اساس قانون شهرداری ها کسب در معابر عمومی ممنوع می باشد.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری قزوین گفت: در این جلسه محل استقرار و متراژ معین شده به کسبه اعلام شد و شهروندان در صورت مشاهده میوه فروش سیار در معابر می توانند مراتب را به وسیله سامانه 137 شهرداری پیگیری کنند.

خبرنگاران قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 شهریور 1401 بروزرسانی: 24 شهریور 1401 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 2098

به "جانمایی و استقرار کسبه در بازارچه های میوه و تره بار قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانمایی و استقرار کسبه در بازارچه های میوه و تره بار قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید