حسن یزدانی نه؛ دوبنده تیم ملی برای 3 نفر رزرو شد ، اتمام حجت سرمربی تیم ملی برای ستاره ها

به گزارش تور کیش، رقابت های کشتی آزاد جام تختی به عنوان یکی از مراحل مهم رسیدن به دوبنده تیم ملی کشتی آزاد، روزهای 4 و 5 خرداد در ارومیه برگزار می گردد.

حسن یزدانی نه؛ دوبنده تیم ملی برای 3 نفر رزرو شد ، اتمام حجت سرمربی تیم ملی برای ستاره ها

به گزارش خبرنگاران بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد، تنها رحمان عموزاد و کامران قاسمپور دو طلایی کشتی آزاد ایران در رقابت های قهرمانی دنیا به همراه امیرمحمد یزدانی که حضور در این مسابقات را از دست داد، از شرکت در جام تختی معاف شده اند و تمامی چهره های شاخص ایران باید در این مسابقات به میدان بروند، در غیر اینصورت هیچ شانسی برای رسیدن به تیم ملی نخواهند داشت.

علیرضا سرلک و احمد محمدنژاد در 57، رضا اطری در 61، پیمان بیابانی در 65، مرتضی قیاسی در 70، یونس امامی، عرفان الهی و محمدصادق فیروزپور در 74، محمد نخودی، علی سوادکوهی و امیرحسین کاووسی در 79، حسن یزدانی و علیرضا کریمی در 86، ارشک محبی در 92، امیرعلی آذرپیرا، مجتبی گلیج و امیرحسین فیروزپور در 97 و امیرحسین زارع، یدالله محبی و امیررضا معصومی در وزن 125 کیلوگرم، از جمله چهره های مطرح حاضر در این رقابت ها خواهند بود که برای رسیدن به دوبنده تیم ملی به میدان می روند ضمن اینکه فدراسیون کشتی به محمدحسین محمدیان مجوز شرکت در این مسابقات را نداده است.

طبق پیگیری ها تا به امروز هیچ کدام از کشتی گیران حاضر در این رقابت ها از حضور در این رقابت ها انصراف نداده و کادر فنی تیم ملی تاکید نموده طبق مفاد چرخه انتخابی تیم ملی، تمامی نفرات حتی ستاره ها باید در این مسابقات به میدان بروند، در غیر اینصورت هیچ شانسی برای رسیدن به تیم ملی نخواهند داشت.

به این ترتیب باید در انتظار جدال حساس و سرنوشت ساز ستاره های کشتی ایران در ارومیه باشیم تا در نهایت چهره مدعیان حاضر در بازی های آسیایی و رقابت های قهرمانی دنیا تعیین گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 خرداد 1402 بروزرسانی: 5 خرداد 1402 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 2209

به "حسن یزدانی نه؛ دوبنده تیم ملی برای 3 نفر رزرو شد ، اتمام حجت سرمربی تیم ملی برای ستاره ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن یزدانی نه؛ دوبنده تیم ملی برای 3 نفر رزرو شد ، اتمام حجت سرمربی تیم ملی برای ستاره ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید