حمایت مردم از مسئولان نباید خدشه دار گردد

به گزارش تور کیش، به گزارش خبرنگاران، عزیز اکبریان پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم افتتاح پست برق سه مگاوات و عقد قرارداد لوله کشی گاز مجتمع صنفی- صنعتی شیخ آباد، اظهار کرد: مشکل تأمین زیرساخت ها ازجمله تأمین برق و گازرسانی برای فعالیت صنوف این مجموعه با پیگیری و کوشش مسئولان استان دنبال شده است و این قطار امروز به حرکت درآمده است.

حمایت مردم از مسئولان نباید خدشه دار گردد

وی ادامه داد: مجموعه صنفی - صنعتی شیخ آباد ازاین پس احتیاج به رسیدگی ویژه دارد تا چرخه آن همچنان فعال بماند؛ چون با اشتغال بالای ایجادشده در این شهرک صنفی بخش مهمی از احتیاج مردم استان به کار حل خواهد شد.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی در مورد صحبت هایی که برای پلمپ این مجموعه مطرح شده بود، گفت: برخی از مدیران ما ظرفیت لازم را ندارند و در شرایط اقتصادی که اکنون در کشور وجود دارد، به جای اینکه به دنبال بهره برداری از ظرفیت مهم این شهرک باشند بحث پلمپ آن را مطرح می نمایند که البته هیچ گاه نمی توانند این کار را انجام دهند.

اکبریان با تأکید بر اینکه اگر در امور اجرایی حمایت مردم را نداشته باشیم هیچ قدرت، عظمت و شوکتی نخواهیم داشت، ادامه داد: نباید اجازه دهیم خدشه ای به حمایت مردم از مسئولان وارد گردد.

وی گفت: از سوی استاندار البرز حمایت ویژه ای برای حمایت از بخش های مختلف استان ازجمله صنعت پیگیری شده که خوشبختانه بیشتر این پیگیری ها نتیجه داده است که نمونه آن فعال کردن مجموعه صنفی - صنعتی شیخ آباد با حل مسائل زیرساختی آن است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 64

به "حمایت مردم از مسئولان نباید خدشه دار گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت مردم از مسئولان نباید خدشه دار گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید