خبرنگاران استخدام آنلاین 500 هزار دانشجوی چینی

به گزارش تور کیش، پکن- خبرنگاران- به دنبال شیوع ویروس کرونا در چین و تعطیلی دانشگاه های این کشور، تا کنون 500 هزار دانشجوی چینی به وسیله برنامه ملی استخدام آنلاین جذب شده اند.

خبرنگاران استخدام آنلاین 500 هزار دانشجوی چینی

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران تا کنون بیش از چهار هزار و 700 شرکت عظیم دولتی و خصوصی چین در این برنامه که به ابتکار رادیو و تلویزیون مرکزی و کمیته ملی دارایی چین تشکیل شده مشارکت نموده اند و به طوری که بیش از 500 هزار شغل مناسب برای دانشجویان بیش از 300 دانشگاه چین ایجاد شده است.

به منظور حل مساله اشتغال کارجویان و استخدام نیروی انسانی مورد احتیاج موسسات در شرایط شیوع کرونا، رادیو و تلویزیون مرکزی چین در شروع ماه مارس در اپلیکیشن یانگ شی پینگ (Yangshiping) از برنامه استخدام ملی بهاری رونمایی کرد تا کنون بیش از 47 میلیون نفر به صفحه اصلی این برنامه مراجعه نموده و حدود یک میلیون و 500 هزار رزومه از کارجویان دریافت شده است.

برای پشتیبانی از شهر ووهان هم که به خاطر شیوع کرونا دچار خسارات سنگینی شده است، یک برنامه ویژه استخدام آنلاین در این اپلیکیشن از 25 فروردین راه اندازی خواهد شد و بیش از 200 موسسه دولتی فرصت های شغلی خود را در اختیار کارجویان خواهند گذاشت.

شیوع کرونا از اواخر سال 2019 میلادی و تداوم آن تا کنون، باعث بیکار شدن میلیون ها نفر در سراسر دنیا به ویژه چین شده است در این میان کسب و کارهای آنلاین که احتیاجی به حضور فیزیکی افراد ندارند تا حدی رشد نموده و مورد استقبال قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 892

به "خبرنگاران استخدام آنلاین 500 هزار دانشجوی چینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استخدام آنلاین 500 هزار دانشجوی چینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید