خبرنگاران درگیری همراهان بیمار با کادر درمان بیمارستان پیروز لاهیجان

به گزارش تور کیش، رشت - خبرنگاران - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان علت درگیری فیزیکی چند همراه بیمار با کادر درمانی بیمارستان پیروز لاهیجان را تشریح کرد.

خبرنگاران درگیری همراهان بیمار با کادر درمان بیمارستان پیروز لاهیجان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان دکتر انوش دهنادی مقدم اضافه نمود: چهارم آبان مردی بیمار و بسیار بدحال از بیمارستان سیاهکل با نظر ستاد راهنمایی برای ادامه درمان دیالیز به بیمارستان پیروز لاهیجان ارجاع داده شد که با توجه به شرایط بحرانی بیمار با دستور پزشک به اتاق عمل منتقل و تحت عملیات احیای قلبی و ریوی نهاده شد.

وی گفت: در جریان اقدامات درمانی دکتر بیهوشی نیز برای ارائه خدمت بر بالین بیمار حاضر شد اما با وجود کوشش کادر درمانی این بیمار حین ارائه خدمت احیای قلبی و ریوی فوت شد.

وی خاطر نشان کرد: پس از این واقعه، همراهان بیمار اقدام به باز کردن درب اتاق عمل و فحاشی به کادر درمان حاضر در اتاق عمل کردند که در این هنگام نگهبانان در مکان نزاع حاضر شدند اما کوشش های آنان برای آرام سازی فضا نتیجه نداد و همراهان بیمار به دو پزشک خانم و آقا حمله ور شده و صدماتی به آنها وارد نموده و درب و شیشه های اتاق عمل را شکستند.

وی با ابراز تاسف و تسلیت به خانواده آن مرحوم اضافه نمود: متاسفانه در شرایط کنونی علیرغم شیوع ویروس کرونا و فشار مضاعف بر کادر درمان، عده ای نه تنها یاریگر کادر سلامت نیستند بلکه با در پیش دریافت رفتارهای هنجارشکنانه و قانون شکنانه فشار را بر کادر درمان بیشتر می نمایند.

وی ضمن استمداد از مردم گیلان برای یاری و یاری به کادر درمان گفت: بیشتر مردم استان در حین مراجعه به مراکز درمانی و بیمارستانی جوانب رفتار حسنه و هنجارهای عرفی را رعایت می نمایند، اما عده ای انگشت شمار در بعضی اوقات شرایط را ملتهب می نمایند درحالی که انتظار ما از مردم این است که در کنار کادر درمان باشند و از خشونت بپرهیزند.

استان گیلان دارای افزون بر 30 بیمارستان دولتی و خصوصی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1245

به "خبرنگاران درگیری همراهان بیمار با کادر درمان بیمارستان پیروز لاهیجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران درگیری همراهان بیمار با کادر درمان بیمارستان پیروز لاهیجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید