خبرنگاران راستا تامین اقتصادی دانش بنیان های کوچک و نوپا هموار شد

به گزارش تور کیش، تهران- خبرنگاران- تامین اقتصادی شرکت های دانش بنیان کوچک و نوپا، با طراحی ابزار تامین اقتصادی جمعی به وسیله مشارکت سرمایه های خرد برای توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط هموار شد.

خبرنگاران راستا تامین اقتصادی دانش بنیان های کوچک و نوپا هموار شد

به گزارش روز دوشنبه خبرنگاران از معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، تامین اقتصادی جمعی (کرادفاندینگ) به عنوان ابزار اقتصادی جدید مصوب شورای عالی بورس و اوراق بهادار، برای تامین اقتصادی کسب وکارها به وسیله وجوه سرمایه گذاران خرد است که به تازگی برای حمایت از شرکت های دانش بنیان طراحی و ارائه شده است.

در این شیوه، تمامی کسب وکارهای کوچک و متوسط از جمله شرکت های دانش بنیان و نوپا می توانند شرکت یا طرح های توسعه ای خود را به وسیله پلتفرم های (سکوهای) عاملین کرادفاندینگ، تامین اقتصادی نمایند. سرمایه گذاران می توانند، نسبت به خرید گواهی مشارکت اقدام نموده و در سود و زیان طرح/شرکت سهیم شده و سپس در بازار ثانویه، نسبت به خرید و فروش آنها اقدام نمایند.

در حال حاضر پلتفرم های پارس فاندینگ، دونگی، کارن کراد و هم آفرین با دریافت مجوز امکان تعریف طرح و جذب سرمایه برای کسب وکارها را دارد و فرآیندهای پذیرش، عرضه، نظارت بر کسب وکارهای متقاضی و سایر موارد توسط این پلتفرم ها انجام می گردد.

همچنین برای آشنا بیشتر با این ابزار اقتصادی، وبینار تامین اقتصادی جمعی برای کسب و کارها نیز برگزار می گردد. علاقه مندان می توانند برای شرکت در وبینار و کسب اطلاعات بیشتر که با حضور مدیران عامل سکوهای مربوطه و مسئولان معاونت علمی در مورد معرفی این ابزار اقتصادی جدید برگزار می گردد، به https://bizservices.ir/course/358 مراجعه کنید.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1166

به "خبرنگاران راستا تامین اقتصادی دانش بنیان های کوچک و نوپا هموار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران راستا تامین اقتصادی دانش بنیان های کوچک و نوپا هموار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید