رضایت ساوت گیت از نقش ستارگان تیمش در دوران قرنطینه

به گزارش تور کیش، سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس با خوشحالی از دیدار دوباره بازیکنانش از نقش آنها در دوران قرنطینه به نیکی یاد کرد.

رضایت ساوت گیت از نقش ستارگان تیمش در دوران قرنطینه

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ساکرنت، تیم ملی فوتبال انگلیس در اولین دیدار خود در لیگ ملت های اروپا باید به دیدار ایسلند برود. گرت ساوت گیت سرمربی انگلیس خرسند است که بعد از تقریبا 10 ماه بار دیگر بازیکنان تیمش را دیدار می نماید. او قبل از بازی با ایسلند از نقشی که ستارگان تیمش در دوران قرنطیه ایفا کردند به نیکی یاد کرد.

کرونا فقط در بریتانیا باعث کشته شدن 41 هزار نفر شده است.

مارکوس راشفورد بعد از مذاکره گسترده، بوریس جانسون را مجاب کرد که وعده غذایی بچه ها و نوجوانانی که به مدرسه می فرایند را قطع نکند، جوردن هندرسون کاپیتان لیورپول نیز کمپینی را به راه انداخت که توانست مبلغ زیادی را برای یاری به نیروی بهداشت این کشور تامین کند. رحیم استرلینگ نیز در کمپین های مربوط به برابری نژادی حضوری فعال داشت.

ساوت گیت گفت: خرسندم بعد از 10 ماه سخت بالاخره شاگردانم را دیدار کردم. حس بسیار خوبی بود. از نقشی که بازیکنانم در دوران قرنطینه ایفا کردند به خودم می بالم. فوتبال در جامعه نقش مهمی دارد و بازیکنانم این مسئله را به خوبی متوجه شدند و همه اقدام های درستی را در قبال جامعه و سلامت افراد برداشتند.

تیم ملی فوتبال انگلیس که توانست در جام جهانی به مرحله نیمه نهایی راه یابد و در نهایت در رده چهارم نهاده شد، امیدوار است آغاز قدرتمندی در لیگ ملت های اروپا در خانه ایسلند داشته باشد و بتواند 3 امتیاز این دیدار را به دست بیاورد.

سال گذشته پرتغال عنوان قهرمانی لیگ ملت های اروپا را به خود اختصاص داد تا کریستیانو رونالدو دومین جام ملی خود را به دست آورده باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1161

به "رضایت ساوت گیت از نقش ستارگان تیمش در دوران قرنطینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایت ساوت گیت از نقش ستارگان تیمش در دوران قرنطینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید