فیس بوک مالیات عقب افتاده را به فرانسه می پردازد

به گزارش تور کیش، فیس بوک توافق نموده مبلغ 118 میلیون دلار مالیات های عقب افتاده همراه با جریمه به دولت فرانسه پرداخت کند.

فیس بوک مالیات عقب افتاده را به فرانسه می پردازد

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

فیس بوک پس از حسابرسی 10ساله حساب هایش توسط مقامات مالیاتی فرانسه، توافق نموده 118 میلیون دلار مالیات های عقب افتاده را همراه جریمه پرداخت کند.

فرانسه در حال حاضر به شدت کوشش دارد قوانین مالیات های بین المللی برای شرکت های دیجیتال مانند فیس بوک، گوگل، اپل و آمازون را تغییر دهد و به همین دلیل اعلام نموده این شرکت ها با وجود فروش انبوه سرویس و محصول، مالیات اندکی داخل کشور می پردازند.

قانون بین المللی فعلی در مورد مالیات به شرکت ها اجازه می دهد درآمد فروش محصولات و سرویس های خود در بازارهای محلی اروپا را به شیوه ای غیر مستقیم جابه جا نمایند و مالیاتی برای آن نپردازند. درهمین راستا بعضی از شرکت های فناوری از جمله فیس بوک دفاتر بین المللی در کشورهایی مانند ایرلند تاسیس نموده اند که مالیات شرکتی در آنجا اندک است.

به گفته سخنگوی فیس بوک مقامات مالیاتی در فرانسه حساب های این شرکت بین بازه 2009 تا 2018 میلادی را آنالیز کردند که در نتیجه آن توافق شد شاخه سرویس های شرکت در فرانسه مبلغ 106 میلیون یورو پرداخت کند. علاوه برآن این شرکت جریمه ای نیز برای مالیات های پرداخت نشده به دولت فرانسه می پردازد.

این شرکت تصمیم گرفته از 2018 میلادی درآمد تبلیغاتی خود در فرانسه را در حساب های سالانه خود ضمیمه کند.،مهر

بیشتر بخوانیم: انگلیس از دریافت مالیات فیس بوک منصرف شد

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1108

به "فیس بوک مالیات عقب افتاده را به فرانسه می پردازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیس بوک مالیات عقب افتاده را به فرانسه می پردازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید