قرارداد های صنعتی دانشگاه آزاد از 3 سال گذشته تا به امروز رشد داشته است

به گزارش تور کیش، معاون تحقیقات و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: لیست قرارداد های دانشگاه از 3 سال گذشته تا به امروز از چندصد میلیارد تومانی درحال رسیدن به چندهزار میلیارد تومان است.

قرارداد های صنعتی دانشگاه آزاد از 3 سال گذشته تا به امروز رشد داشته است

روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران درباره قرارداد های ارتباط با صنعت دانشگاه اعلام کرد: لیست قرارداد های دانشگاه از 3 سال گذشته تا به امروز از چندصد میلیارد تومانی درحال رسیدن به چندهزار میلیارد تومان است.

معاون تحقیقات و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: درحال حاضر کنسرسیوم های دقیق، فعال و کارا را تشکیل دادیم که در مناقصه های بزرگ مشارکت می نمایند. با قابلیت همین کنسرسیوم ها برای پروژه های چندهزار میلیارد تومانی در حوزه انرژی، نفت، فولاد و ... درحال مذاکره هستیم.

وی مطرح کرد: دانشگاه آزاد همانند سایر دانشگاه های دولتی کار های خود را با ضمانت نامه های اداری پیش نمی برد و برای کار باید ضمانت نامه های رسمی پولی و ملکی تامین کند و از طرفی هم زیرساخت آزمایشگاهی خوبی هم دارد لذا تا به امروز صنعت رغبت خوبی برای انعقاد قرارداد با این دانشگاه نشان داده است. البته معتقدیم که هنوز برای این حوزه کار های بیشتری را می توان انجام داد.

دهقانی فیروزآبادی در پاسخ به این سوال که برگزاری رویداد گام دوم دانشگاه آزاد در سال 1401 تا چه میزان به تقویت و افزایش قرارداد های ارتباط با صنعت یاری خواهد نمود، گفت: پیش بینی ما این است که در برگزاری رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد چندین برنامه و قرارداد صنعتی داشته باشیم، چون این برنامه صرفا برگزاری یک همایش ساده نیست و قرار است طی آن احتیاج های شرکت ها و صنایع همراه با توانایی های دانشگاه ارائه گردد و یک هم افزایی شکل گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 2007

به "قرارداد های صنعتی دانشگاه آزاد از 3 سال گذشته تا به امروز رشد داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد های صنعتی دانشگاه آزاد از 3 سال گذشته تا به امروز رشد داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید