تور فرانسه: لغو محدودیت های کرونایی سفر از کشور های همسایه، تداوم ممنوعیت ورود از فرانسه، انگلیس و 8 کشور آفریقایی

به گزارش تور کیش، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از لغو محدودیت های کرونایی سفر از کشور های همسایه به ایران بر اساس جدیدترین تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا اطلاع داد.

تور فرانسه: لغو محدودیت های کرونایی سفر از کشور های همسایه، تداوم ممنوعیت ورود از فرانسه، انگلیس و 8 کشور آفریقایی

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علی اصغر شالبافیان با تشریح مهمترین مصوبات جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: با پیگیری های و کوشش های مسئولان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، محدودیت های سفر از کشور های همسایه به ایران برداشته شد و شرایط سفر از کشور های همسایه به ایران به حالت قبل برگشت.

وی اضافه نمود: البته ممنوعیت ورود از دو کشور اروپایی فرانسه و انگلیس و هشت کشور آفریقایی همچنان ادامه دارد.

شالبافیان افزود: زیمباوه، موزامبیک، نامیبا، مالاوی، آفریقای جنوبی، اسواتینی، لسوتو و بوتسوانا 8 کشور آفریقایی هستند که سفر از آن کشور ها به ایران ممنوع است.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: تردد در مرز های زمینی تنها با رعایت پروتکل های بهداشتی، تزریق واکسن و داشتن تست پی سی آر منفی امکان پذیر است و گزارش های جلسه امروز از ارزیابی مرز ها نشان داد که رعایت موارد باید بیشتر گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 اسفند 1400 بروزرسانی: 18 اسفند 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1944

به "تور فرانسه: لغو محدودیت های کرونایی سفر از کشور های همسایه، تداوم ممنوعیت ورود از فرانسه، انگلیس و 8 کشور آفریقایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه: لغو محدودیت های کرونایی سفر از کشور های همسایه، تداوم ممنوعیت ورود از فرانسه، انگلیس و 8 کشور آفریقایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید