مدیر مسئول نشریات دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج معرفی گردید

به گزارش تور کیش، عبدالحسین دنیا بخش و سید حمیدرضا غلامی به عنوان اعضای اصلی نشریات دانشگاهی در کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه علوم پزشکی یاسوج انتخاب شدند.

مدیر مسئول نشریات دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج معرفی گردید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به همت معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج انتخابات مدیر مسئول نشریات دانشگاهی در کمیته ناظر بر نشریات این دانشگاه به صورت مجازی برگزار گردید.

عباسعلی ابراهیمی مهر، مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اعلام کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و جلوگیری از انجام برنامه های مختلف، انتخابات مدیر مسئول نشریات دانشگاهی در کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه به صورت مجازی برگزار گردید.

ابراهیمی مهر اعلام کرد: در این انتخابات عبدالحسین دنیا بخش و سید حمیدرضا غلامی به عنوان اعضای اصلی و حسین کاوه به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

مدیر امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج توضیح داد: این انتخابات با حضور مدیر مسئول نشریات فعال و نیمه فعال، طبق آیین نامه و دستورالعمل های اجرایی برگزار گردیده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1214

به "مدیر مسئول نشریات دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر مسئول نشریات دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید