مسکو به استقرار موشک های آمریکایی در اروپا پاسخ می دهد

به گزارش تور کیش، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، الکساندر فومین معاون وزیر دفاع روسیه با اعلام هشدار به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) درباره فعالیت در نزدیکی مرزهای روسیه گفت: مذاکره با روسیه از موضع برتر را از سوی هیچ کشوری نمی پذیریم و کسی نباید با روسیه از موضع قدرت صحبت کند.

مسکو به استقرار موشک های آمریکایی در اروپا پاسخ می دهد

با ما سفر کنید و با قیمت تور اروپا در ایام عید از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

فومین در ادامه گفت: سخن گفتن از موضع زور علاوه بر اینکه تهدید به استفاده از زور نقض آشکار منشور سازمان ملل است، این گونه اقدامات از سوی روسیه نیز بدون پاسخ نخواهد ماند.

وی به اظهارات وزیر دفاع آلمان که گفته است مذاکرات خلع سلاح نظامی با روسیه باید از موضع قدرت در خصوص این کشور انجام گیرد به عنوان مصداقی از این گونه موضع گیری یاد کرد.

وزیر دفاع آلمان اخیراً گفته بود که نوسازی تسلیحات نظامی روسیه بارزتر شده و برلین باید سطح بالایی از هزینه های نظامی خود را به مقابله با تهدیدات ناشی از مسکو حفظ کند.

معاون وزیر دفاع روسیه در ادامه به اقدامات آمریکا اشاره نمود و گفت در صورتی که آمریکا اقدام به استقرار موشک های جدید در اروپا کند، مسکو مصمم به واکنش به این اقدام خواهد بود.

وی که با نشریه روسیسکایا گازتا مصاحبه می کرد، گفت: در صورتی که آمریکا به دعوت ما پاسخ ندهد و اقدام به استقرار موشک در اروپا کند، ما حق اتخاذ گام های مناسب را حفظ خواهیم کرد.

این مقام روسی گفت که مسکو به آمریکا پیشنهاد داده که به توافقی برای عدم استقرار موشک های میانبرد و کوتاه برد بپیوندد تا پیامدهای منفی لغو معاهده موشک های میان برد که از سوی واشنگتن صورت گرفته، کاهش یابد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1374

به "مسکو به استقرار موشک های آمریکایی در اروپا پاسخ می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکو به استقرار موشک های آمریکایی در اروپا پاسخ می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید