معرفی برترین رستوران های توسکانی

به گزارش تور کیش، آشپزی توسکانی بر پایه محصولات تازه، گوشت های سالم و نوشیدنی های خوشمزه است. آشپزهای توسکانی غذاهای این منطقه را به صورت ترکیبی از سنت و مدرنیته طبخ می نمایند. با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید تا بعضی از برترین رستوران های توسکانی آشنا شوید. خرید مقرون به صرفه بلیط هواپیما

معرفی برترین رستوران های توسکانی

غذاهای سنتی توسکانی در برترین رستوران های توسکانی

رستوران ایل فالکونیره

رستوران ایل فالکونیره یکی از برترین رستوران های توسکانی است که در لمون هاوس که بخشی از ویلایی مربوط به قرن هفدهم میلادی است قرار گرفته است. این رستوران زیبا و قدیمی با تراسی که رو به چشم انداز ها سرسبز اطراف است یکی از برترین مکان ها برای صرف غذاهای سنتی توسکانی است.

رستوران انوتکا پینکیوری

این رستوران در حال حاضر متعلق به جورجیو پینکیوری و آنی فولد است. این رستوران 3 ستاره رتبه سی و دوم برترین رستوران های دنیا را به خود اختصاص داده است. غذاهای این رستوران بر پایه محصولات داخلی است که با نوشیدنی های خوشمزه توسکانی سرو می گردد. قیمت غذاها ممکن است کمی بالا باشد اما کیفیت این غذاها ارزش این قیمت را دارد.

رستوران لیمبوتو

در داخل موزه هنرهای معاصر لوکا می توانید خلاقیت را به گونه ای دیگر در رستوران لیمبوتو پیدا کنید. منوی غذایی این رستوران در 3 محدوده قیمتی 40، 60 و 90 در اختیار مشتریان قرار می گیرد و سرآشپز این رستوران، کریستیانو تومی علاقه دارد تجربه جدیدی را با غذاهای سنتی توسکانی برای مشتریان رقم بزند. سفر به توسکانی

رستوران ایلکانتو دل ماجو

سرویس دهی این رستوران بر اساس سرو غذا از مزرعه به روی میز غذا است. به این معنا که مواد غذایی این رستوران مستقیما از مزرعه آمده و بسیار تازه هستند. صاحب این رستوران مائورو و دخترش هتل و رستورانی را در کانتو دل ماجو افتتاح کردند. غذاهای این رستوران مستقیما از باغ مائورو می آیند. مشتریان می توانند از صاحب رستوران درخواست یک تور گردشگری در مزرعه را داشته باشند. قیمت غذاهای این رستوران کاملا مناسب است و چشم انداز آن بی نظیر است.

رستوران شازده کوچولو

رستوران شازده کوچولو در طبقه پنجم هتل بزرگ پرینچیپی دی پیمونته در ساحل لوکا قرار گرفته است و یکی از برترین رستوران های منطقه است. سرآشپز این رستوران رمز موفقیت اش را سرو غذاهایی که تلفیقی از غذاهای سنتی توسکانی و مدرن هستند می دانند. خاویار و ماست، گوشت گوسفند با کاسنی، فلفل و قهوه و پاستاها و ریزوتوهای خوشمزه از غذاهای این رستوران هستند.

رستوران کاینو

رستوران کاینو در قلب مارِما قرار گرفته است. این رستوران در ابتدا یک فروشگاه نوشیدنی بوده و بعدها به رستورانی مدرن که تنها 9 میز را در خود جای داده اند تبدیل شد. غذاهای سنتی توسکانی با روشی کاملا مدرن طبخ می شوند و طعم و مزه جدیدی به غذاهای سنتی توسکانی می بخشند. غذاهای این رستوران شامل ترکیبی از ساندویچ زبان و پیاز با طعم بلوبری، سیب زمینی های زعفرانی و کرم کدوحلوایی است.

رستوران تراتولیا وردیانا

این رستوران در شهر کوچک مونته مرانو واقع شده است. تراتولیا وردیانا به وسیله یک خانواده اداره می گردد و به علت سرو غذاهای تازه و استفاده از سبزیجات محلی معروفیت دارد. غذاهای این رستوران غذاهای خوشمزه سنتی هستند که تا مد ت ها در خاطر شما خواهد ماند. معمولا به مشتریان نان فوکاچا و غذای مخصوص سرآ شپز پیشنهاد می گردد.

رستوران استریا لاپیانا

رستوران استریا لاپیانا رستورانی است که دیوارهای آن پوشیده از مسابقات اسب دوانی سالانه شهر است. منوی غذایی رستوران شامل غذاهای محلی مانند استیک و نوشیدنی توسکان است. البته پاستاهای این رستوران هم محبوبیت زیادی دارند.

رستوران ایو استریا پرسناله

فلسفه پشت این رستوران علاقه متیو فانتینی صاحب این رستوران برای شکستن کلیشه های مربوط به آشپزی ایتالیایی بود. هر آن چه درباره آشپزی توسکانی، پاستا و غذاهای دریایی می دانید فراموش کنید و با طعم ها و ترکیب های جدیدی در این رستوران آشنا شوید.

رستوران لاتاورنا دی سان جوزپه

رستوران لاتاورنا دی سان جوزپه که پیش از این انبار نوشیدنی و کلیسای قرون وسطایی بوده امروزه یکی از برترین رستوران های توسکانی است. فضای صمیمی این رستوران به همراه غذاهای خوشمزه آن را به مکانی محبوب برای جمع شدن دور هم و صرف غذا تبدیل نموده است. آن چه مردم محلی را به این رستوران می کشاند پاستاهای خانگی و استیک های گوشت گاو است. این رستوران اغلب بسیار شلوغ است بنابراین پیشنهاد می گردد پیش از رفتن جای خود را رزرو کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1858

به "معرفی برترین رستوران های توسکانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین رستوران های توسکانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید