مقاله: بازدید از بهترین دیدنی های سانتا کلارا (Santa Clara) کوبا

به گزارش تور کیش، شاید با تماشا نمای نئوکلاسیک و سفید این ساختمان در بازدید از آن کمی دچار تردید شوید اما کافیست 1 پزوی کوبایی به مامور جلوی در بروید و داخل شوید تا درک کنید که چرا این تئاتر یکی از سه آففی تئاترهای مهم دروه استعار است. سه ردیف، سالن اجتماعات یو شکل و مجسمه های مرمرین از ویژگی های قابل توجه معماری داخلی این آمفی تئاتر است. یکی از مهمترین جلوه ای طراحی داخلی این تئاتر نقاشی های سقف آن است که چشم ها از تماشای آن سیر نمی شود.

مقاله: بازدید از بهترین دیدنی های سانتا کلارا (Santa Clara) کوبا

در گوشه ای از شهر مجسمه چه گوارا را می بینید که کودکی را بغل گرفته است. کافیست نگاهی دقیق تر به این مجسمه داشته باشید تا نمادهای نهفته در آن را کشف کنید. مجسمه سازان پراحساس زمان زیادی را برای خلق مجسمه های پرجزئیات این قسمت صرف نموده اند. درسته که این مجسمه در کنار ساختمان اداری شهر قرار گرفته است و کمی از دیگر جاذبه های شهر دور است اما تماشای آن شما را با تاریخ این شهر بیشتر آشنا می نماید.

این کلیسا سومین کلیسای قدیمی شهر است و در معماری آن از ترکیبی از سبک های گوتیک، رومانسک و نئوکلاسیک استفاده شده است. قدمت این کلیسا به سال 1707 برمی شود و تماشای طراحی داخلی و نمای بیرونی آن یکی از جالب ترین بخش های بازدید از این شهر است.

تا سال 1923 کلیسای جامع شهر در میدان مرکزی قرار داشت تا اینکه این کلیسا ویران شد و در سال 1940 به جای آن کلیسای جامع دیگری در چند متری میدان مرکزی به سبک نئوگوتیک ساخته شد. این کلیسا مهمترین بنای مذهبی شهر است و با شیشه های رنگی، مرمرهای درخشان و مجسمه های زیبا یکی از پربازدید ترین جاذبه های شهر به شمار میرود. مجسمه سفید رنگی از حضرت مریم در این کلیسا نگهداری می شود که دهه ها به طرز اسرارآمیزی گم شده بود اما در نهایت پیدا و به محل سابق خود بازگردانده شد.

منبع مقاله: بازدید از بهترین دیدنی های سانتا کلارا (Santa Clara) کوبا

انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1828

به "مقاله: بازدید از بهترین دیدنی های سانتا کلارا (Santa Clara) کوبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بازدید از بهترین دیدنی های سانتا کلارا (Santa Clara) کوبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید