میچ مک کانل: انتقال قدرت به موقع انجام خواهد شد

به گزارش تور کیش، رهبر اکثریت سنای آمریکا، سه شنبه سوالاتی درباره اینکه آیا یک آژانس دولتی باید پیروزی جو بایدن، رئیس جمهوری منتخب را تایید کند یا خیر نادیده گرفته و وعده داد که انتقال قدرت به موقع انجام گردد.

میچ مک کانل: انتقال قدرت به موقع انجام خواهد شد

به گزارش خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری هیل، میچ مک کانل، رهبر اکثریت سنای آمریکا در کنفرانسی مطبوعاتی به خبرنگاران گفت: ما انتقال منظمی از این دولت به دولت بعدی خواهیم داشت. صادقانه بگویم که تمام آنچه ما درباره آن می گوییم بی ربط است... تمام آن در موعد مقرر اتفاق خواهد افتاد و ما در تاریخ 20 ژانویه شاهد سوگند دولت جدید خواهیم بود.

خبرنگاران همچنین از مک کانل پرسیدند که آیا زمان آن رسیده که اداره سرویس های عمومی (جی اس ای) تایید کند که بایدن انتخابات سوم نوامبر را برنده شده است یا خیر؛ گامی که به بایدن و تیمش اجازه دسترسی به منابع فدرال و توانایی برای هماهنگی با مقام های فدرال را می دهد.

مک کانل اما درنگی کرد و گفت که دادگاه ها مناقشه های انتخاباتی را حل و فصل نموده و ایالت ها، رای ها را تایید خواهند کرد.

میچ مک کانل همچون دیگر قانونگذاران جمهوری خواه، مستقیما اذعان ننموده است که بایدن انتخابات را برده است. بیش از یک هفته از زمانی که آسوشیتدپرس و دیگر سازمان های رسانه ای، بایدن را به عنوان پیروز انتخابات سوم نوامبر معرفی کردند، می گذرد.

این مقام ارشد جمهوری خواه هم پیشتر پیش بینی نموده بود که یک انتقال قدرت منظم رخ دهد. او چند روز بعد از انتخابات آمریکا هم به خبرنگاران در کنتاکی گفت البته که انتقال مسالمت آمیز قدرت انجام خواهد شد. این در حالیست که ترامپ از تعهد به انتقال مسالمت آمیز قدرت امتناع می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1288

به "میچ مک کانل: انتقال قدرت به موقع انجام خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میچ مک کانل: انتقال قدرت به موقع انجام خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید