نصب تابلوهای جامع گردشگری در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی

به گزارش تور کیش، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از معرفی 40 جاذبه تاریخی و گردشگری با نصب تابلوهای جامع گردشگری در محورهای مواصلاتی استان در فاز نخست اطلاع داد.

نصب تابلوهای جامع گردشگری در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

احمد حمزه زاده اظهار کرد: با توجه به تعدد آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری استان، در راستای ساماندهی و معرفی جامع مسیرهای گردشگری با همکاری اداره راهداری آذربایجان شرقی، تعداد هفت تابلو در مبادی ورودی استان و شهر تبریز نصب شد.

وی در ادامه با اشاره به این که از مجموع هفت تابلو، سه تابلو در مبادی ورودی استان و چهار تابلو در خروجی شهر تبریز نصب شده است، گفت: سه تابلو مذکور در مسیرهای ورودی اردبیل-سراب، میاندوآب-ملکان و ورودی شهرستان مرند نصب شده و بر اساس قدمت تاریخی ابنیه، مسیرهای دسترسی آن ها به صورت دو زبانه معرفی شده است.

وی اضافه نمود: در تابلوهای راهنمای گردشگری نصب شده، پنج الی شش اثر تاریخی واقع شده در مسیرهای گردشگری معرفی شده اند و در این راستا مجموعاً 40 اثر شناسایی شده که در مرحله اول براساس اولویت در جاده های اصلی نصب و در مرحله دوم با توجه به تامین اعتبار باقی آثار در جاده های پیرامونی و فرعی نصب خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، حمزه زاده در انتها اعلام کرد: این مرحله از نصب تابلوهای راهنمای گردشگری با سرمایه گذاری بالغ بر 270 میلیون تومان اجرایی گشت و در صورت تامین اعتبار لازم 12 تابلو راهنمای گردشگری دیگر در محورهای مواصلاتی استان نصب خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 964

به "نصب تابلوهای جامع گردشگری در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصب تابلوهای جامع گردشگری در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید