واکنش وزارت بهداشت به حواشی انتصاب رئیس تازه سازمان غذا ودارو

به گزارش تور کیش، وزارت بهداشت در واکنش به گزارش خبرنگاران درباره انتصاب رییس سازمان غذا و دارو که عضو هیات مدیره سه شرکت دارویی است، اطلاعیه ای را صادر کرد.

واکنش وزارت بهداشت به حواشی انتصاب رئیس تازه سازمان غذا ودارو

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی خبرنگاران، در واکنش به گزارش خبرنگاران در مورد انتصاب رییس سازمان غذا و دارو که عضو هیات مدیره سه شرکت دارویی است، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اطلاعیه ای را ارائه داد.

در این اطلاعیه آمده است:

انتخاب و انتصاب مدیران با خرد جمعی، مشارکت نخبگان و دریافت و بهره از پیشنهادات اساتید دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور با طرح و آنالیز کارشناسانه در کمیته های تخصصی متعدد صورت می گیرد.

فرایند انتخاب و انتصاب مدیران در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بر مبنای شایسته سالاری مبتنی بر اصول و ارزش های دولت سیزدهم و معیار های عهدنامه مدیران دولت مردمی بوده و این وزارتخانه با خرد جمعی، مشارکت نخبگان و دریافت و بهره از پیشنهادات اساتید دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور و بعلاوه طرح و آنالیز کارشناسانه در کمیته های تخصصی متعدد متشکل از صاحب نظران دانشگاهی در حوزه های گوناگون، اقدام به انتخاب و انتصاب مدیران نظام سلام کشور می کند و بعضی حواشی، ابهامات و شبهات رسانه ای مطرح شده در این خصوص از قبیل تاثیر بعضی چهره ها و افراد در فرایند انتصابات وزارت بهداشت به هیچ وجه صحت ندارد.

شایان ذکر است؛ تنها مرجع اطلاع رسانی اخبار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه است و هر گونه اخباری مبنی بر انتصاب مدیران وزارت بهداشت صرفا از سوی این مرکز مورد تایید می باشد.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1838

به "واکنش وزارت بهداشت به حواشی انتصاب رئیس تازه سازمان غذا ودارو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش وزارت بهداشت به حواشی انتصاب رئیس تازه سازمان غذا ودارو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید