پشت پرده شایعه بازگشت شجاع خلیل زاده به پرسپولیس

به گزارش تور کیش، در حالی شایعه های متفاوتی در خصوص بازگشت شجاع خلیل زاده به پرسپولیس شنیده می گردد که هیچ مذاکره ای بین طرفین صورت نگرفته است.

پشت پرده شایعه بازگشت شجاع خلیل زاده به پرسپولیس

به نظر می رسد شایعه های متفاوت در خصوص بازگشت شجاع خلیل زاده به شکل هدفمندی بر سر زبان ها افتاده و بعضی رسانه ها نیز به این شایعه دامن می زنند. آن هم در حالی که نه مدیران باشگاه کوچکترین پیشنهادی به شجاع برای بازگشت داده اند و نه کادر فنی پرسپولیس در این خصوص با او صحبت نموده اند.

پیگیری ها نشان می دهد از زمانی که شکایت باشگاه پرسپولیس از خلیل زاده و باشگاه الریان طی 48 ساعت اخیر رسمی شده و بخش حقیقی باشگاه پرسپولیس اعلام نموده شکایت از باشگاه الریان و شخص خلیل زاده را تقدیم فیفا نموده، شایعه های عجیب و غریبی در خصوص بازگشت خلیل زاده به پرسپولیس منتشر شده است. از گفتگوی خصوصی شجاع با پرسپولیسی ها در گوا تا توافق نهایی باشگاه با این بازیکن برای جانشینی کنعانی زادگان که به نظر می رسد تصمیم گرفته از پرسپولیس جدا گردد.

به هر ترتیب آن چه قطعی به نظر می رسد این است که هنوز یک فصل دیگر از قرارداد شجاع خلیل زاده با باشگاه الریان باقی است و مهم تر این که کادر فنی و مدیران باشگاه پرسپولیس تا این لحظه کوچکترین پیشنهادی به شجاع خلیل زاده برای بازگشت نداده اند.

طرفداری

منبع: فرارو
انتشار: 4 خرداد 1400 بروزرسانی: 4 خرداد 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1588

به "پشت پرده شایعه بازگشت شجاع خلیل زاده به پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده شایعه بازگشت شجاع خلیل زاده به پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید