پیام تبریک معاون صنایع دستی کشور به مناسبت روز جهانی صنایع دستی

به گزارش تور کیش، معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مناسبت فرارسیدن 20 خرداد روز جهانی صنایع دستی با ارسال پیامی این روز را به همه فعالان و هنرمندان صنایع دستی تبریک گفت.

پیام تبریک معاون صنایع دستی کشور به مناسبت روز جهانی صنایع دستی

به گزارش خبرنگاران در پیام پویا محمودیان آمده است:

10 ژوئن در تقویم میلادی مقارن با 20 خرداد یادمان زمانی است که روز جهانی صنایع دستی نام گرفته و این دست آفریده هنری را به عنوان زبان مشترک بشری برجسته ساخته است.

امسال با شرایطی متفاوت و در حالی گرامی داشت هفته جهانی صنایع دستی را آغاز می کنیم که هنرمندان و صنعتگران عزیز کشورمان به دلیل شیوع ویروس کرونا روزهای سختی را سپری می کنند.

اما با وجود تمام دشواری ها و مسائل، صبر و استقامت همیشگی خانواده صنایع دستی و همچنین اعتقاد و باور به ظرفیت های بی بدیل این هنر ملی دلیلی روشن بر ادامه راه است.

ضمن آرزوی سلامتی و توفیق، معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این روز را به تمام صنعتگران و هنرمندان این مرز و بوم تبریک گفته و با همه ظرفیت به عنوان حامی این سرمایه های ملی و امید به الطاف الهی و آینده ای روشن با تمام توان در راستای شکوفا شدن صنایع دستی کشور ایران خواهد کوشید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1016

به "پیام تبریک معاون صنایع دستی کشور به مناسبت روز جهانی صنایع دستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام تبریک معاون صنایع دستی کشور به مناسبت روز جهانی صنایع دستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید