کارت طلایی برای سفر دائمی به امارات، امارات برای نخستین بار به سرمایه گذاران اقامت دائم می دهد

به گزارش تور کیش، مقامات امارات اعلام کردند که این افراد در مجموع 100 میلیارد درهم معادل 27 میلیارد دلار در این کشور حاشیه خلیج فارس سرمایه گذاری نموده اند.

کارت طلایی برای سفر دائمی به امارات، امارات برای نخستین بار به سرمایه گذاران اقامت دائم می دهد

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

خارجی های مقیم امارات عمدتا ویزا بلند مدت و قابل تمدیدی دارند که به شرایط کار و استخدام آنها در این کشور وابسته است اما دولت امارات سال گذشته اعلام نموده بود برنامه ای برای تسهیل اعطای ویزا دارد.

رشد اقتصاد امارات پس از افت بهای نفت در سال 2014 کُند شد، بازار کار برای طبقه میانه در این کشور دچار رکود گشت و سطح اشتغال هم کاهش یافت.

شیخ محمد بن رشید آل مکتوم، حاکم دوبی و نخست وزیر این کشور گفت: برنامه کارت طلایی را به این منظور راه اندازی نموده ایم که به پزشکان، مهندسان، دانشمندان و هنرمندان برجسته اقامت دائم اعطا کنیم.

حاکم دوبی بعلاوه اضافه نمود : کارت طلایی با اجازهٔ اقامت دائم به استعدادهای استثنایی و هر کسی اعطا می گردد که در موفقیت امارات عربی متحده به شکل سازنده مشارکت کند.

دولت امارات در ماه مه سال گذشته اعلام نموده بود که به منظور ایجاد تقویت اقتصاد و رونق بخشیدن به بازار مسکن این کشور بنا دارد ویزاهای بلند مدتی را به سرمایه گذاران، دانشمندان و کارآفرینان برجسته اعطا کند.

سال گذشته بعلاوه دولت امارات گفت به کسانی که 5 میلیون درهم در بخش املاک و مستغلات سرمایه گذاری نمایند اقامت پنج ساله و به کسانی که 10 میلیون درهم در این کشور سرمایه گذاری نموده باشند ویزا 10 ساله قابل تمدید می دهد.

منبع: گردشبان
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1719

به "کارت طلایی برای سفر دائمی به امارات، امارات برای نخستین بار به سرمایه گذاران اقامت دائم می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارت طلایی برای سفر دائمی به امارات، امارات برای نخستین بار به سرمایه گذاران اقامت دائم می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید