شروع ساخت قسمتی از باند دوم محور سیرجان، بافت

به گزارش تور کیش، عملیات اجرایی احداث باند دوم محور سیرجان-بافت حد فاصل بلورد-اسطور شروع شد.

شروع ساخت قسمتی از باند دوم محور سیرجان، بافت

در پنجمین روز از هفته دولت مراسم آغاز عملیات اجرایی باند دوم محور سیرجان-بافت حد فاصل بلورد-اسطور با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، فرماندار شهرستان سیرجان و تنی چند از مسئولان شهرستان سیرجان برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم موسی زاده با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: این قطعه از جهت به طول 5 کیلومتر و با حجم خاکبرداری 2657 متر مکعب و خاکریزی 81785 متر مکعب و با ابنیه فنی 15 دستگاه آبرو با اعتباری بالغ بر 582 میلیارد ریال آغاز به کار خواهد نمود.

موسی زاده ضمن اشاره به اهمیت این پروژه اظهار کرد: این پروژه بخشی از محور جیرفت-بافت-سیرجان به طول 280 کیلومتر می باشد که 170 کیلومتر در حوزه استحفاظی شمال استان و مابقی در حوزه استحفاظی جنوب استان کرمان می باشد.

وی در ادامه اضافه کرد: این پروژه بخشی از کریدور جنوب به غرب و محور مواصلاتی شهرستان های جیرفت، رابر، بافت، سیرجان می باشد که به علت وجود پتانسیل های مالی مانند کشاورزی، معدنی، صنعتی و گردشگری از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند آمار تلفات ناشی از سوانح رانندگی را کاهش دهد.

این پروژه با تامین بموقع اعتبار در 18 ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

خبرنگاران کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 شهریور 1401 بروزرسانی: 7 شهریور 1401 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 2088

به "شروع ساخت قسمتی از باند دوم محور سیرجان، بافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ساخت قسمتی از باند دوم محور سیرجان، بافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید