استارتاپ ها آینده زیست بوم دیجیتال کشور را متحول می نمایند

به گزارش تور کیش، به گزارش خبرنگاران به نقل از شرکت مخابرات ایران، دکتر ابراهیم محمودزاده با تشریح اهمیت برگزاری نمایشگاه های تخصصی صنعت مخابرات در هم افزایی بهتر اکوسیستم و اکوسیستم دیجیتال کشور گفت: تجمیع و یکپارچه سازی اکوسیستم دیجیتال در نمایشگاه تلکام قابل مشاهده است.

استارتاپ ها آینده زیست بوم دیجیتال کشور را متحول می نمایند

وی اضافه کرد: وجود صنایع دانش بنیان در این نمایشگاه این قوت قلب را به شرکت مخابرات ایران می دهد که در صورت برطرف مسائل مالی در بخش زنجیره تامین، جوانان خلاق و استارتاپ های متخصص آماده فعالیت هستند.

دکتر محمودزاده در توصیف چالش های حال حاضر شرکت مخابرات ایران گفت: مشکل اساسی، برطرف نیازها به صورت ارز آزاد و تورمی و هزینه کرد در داخل به صورت ریالی است که اگر کوشش جهادی مخابرات نبود، تا به امروز حوزه آی سی تی کشور بسیار تضعیف شده بود.

وی اضافه کرد: سرویس ها و تعرفه آن ها باید به نحوی باشد که این مشکل ارزی حل گردد، اگر لازم شد، می بایست ارز دو نرخی به مخابرات ایران اختصاص داده گردد.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: کوشش وزیر نو ارتباطات و فناوری اطلاعات منجر به توسعه کسب وکار مجموعه مخابرات ایران خواهد شد و در صورت اجرایی شدن این کوشش و حمایت، چرخه اکوسیستم دیجیتال رشد بهتری پیدا می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1955

به "استارتاپ ها آینده زیست بوم دیجیتال کشور را متحول می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارتاپ ها آینده زیست بوم دیجیتال کشور را متحول می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید