اظهار خوشحالی مقام آمریکایی از روزی که برکنار شد

به گزارش تور کیش، رئیس سابق کارکنان کاخ سفید پیش از برکناری اعتراف نموده بود روزی که اخراج گردد، بهترین روز زندگی اش از زمان قبول این سِمت خواهد بود.

اظهار خوشحالی مقام آمریکایی از روزی که برکنار شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از نشریه هیل، جان کلی رئیس سابق ستاد کارکنان کاخ سفید یکبار در دوران خدمتش گفته بود که اگر اخراج گردد، آن روز بهترین روز زندگی اش خواهد بود.

جان کلی در مصاحبه با کلیف سیمز مشاور سابق کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ اعلام نموده بود: این بدترین شغلی است که تاکنون داشته ام. مردم ظاهرا فکر می نمایند که وقتی راجع به اخراج من خبر می نویسند، برای من مهم است. اگر این اتفاق بیفتد، آن روز بهترین روز زندگی من از زمان ورود به کاخ سفید خواهد بود.

جان کلی همچنین به کلیف سیمز گفته بود که صندلی خود را به گونه ای می بیند که نخست باید به کشورش خدمت کند و دوم به رئیس جمهور آن کشور.

این اعتراف جان کلی در کتاب جدید کلیف سیمز به نام تیم افعی ها: 500 روز فوق العاده من در کاخ سفید ترامپ منتشر شده است. کلیف سیمز در ژانویه سال گذشته میلادی به کارکنان کاخ سفید پیوست و در ماه مه (4 ماه بعد) کاخ سفید را ترک کرد.

کلیف سیمز در بخش دیگری از کتاب خود به این مسئله اشاره نمود که رئیس جمهور آمریکا از او خواسته بود فهرستی از دشمنان او در داخل کاخ سفید را تهیه کند. ترامپ به او گفته بود: اسامی آن ها را به من بده. می خواهم این دشمنان از اینجا بیرون بروند. ما از همه افراد خیانتکار خلاص می شویم.

جان کلی در ژوئیه سال 2017 از سوی دونالد ترامپ به عنوان رئیس جدید کارکنان کاخ سفید انتخاب شد. این درحالی است که او در ژانویه امسال میلادی از سمت خود استعفا داد. در حال حاضر میک مولوینی اداره نماینده مدیریت و بودجه به صورت موقت به عنوان رئیس جدید کارکان کاخ سفید انتخاب شده است.

جان کلی از مدت ها قبل با رئیس جمهور آمریکا اختلافات جدی داشت. پیش از این هم گزارش های زیادی درباره درگیری لفظی این دو نفر منتشر شده بود.

5252

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 10 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 123

به "اظهار خوشحالی مقام آمریکایی از روزی که برکنار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهار خوشحالی مقام آمریکایی از روزی که برکنار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید