انتقاد عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از گرانی چراغ خاموش مواد غذایی در ماه رمضان

به گزارش تور کیش، منصوری با بیان اینکه در شرایط کنونی دستگاه های نظارتی باید تمام توان خود را برای ساماندهی بازار به کار ببرند، گفت: از آنجایی که کالا به وفور در کشور موجود است، گرانی لحظه ای مواد غذایی محلی از اعراب ندارد.

انتقاد عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از گرانی چراغ خاموش مواد غذایی در ماه رمضان

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، محمدرضا منصوری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از افزایش قیمت موادغذایی در ماه رمضان، گفت: با شیوع ویروس کرونا افزایش لجام گسیخته قیمت مواد غذایی کلید خورد و با فرارسیدن ماه مبارک رمضان گرانی کالا های اساسی به اوج خود رسید.

گرانی مواد غذایی علیرغم وفور کالا در کشور محلی از اعراب ندارد

کننده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شرایط کنونی دستگاه های نظارتی باید تمام توان خود را برای ساماندهی بازار به کار برند، افزود: از آنجایی که کالا به وفور در کشور موجود است گرانی مواد غذایی محلی از اعراب ندارد.

وی اظهار کرد: در شرایط کنونی که تقاضای مردم برای خرید مواد غذایی به دلیل تقویت سیستم ایمنی افزایش یافته، سوداگران فضا را مناسب دیده و با شگرد های خاص در تلاش اند سود های کلان به دست آورند.

دستگاه های نظارتی با تشدید گشت زنی از گرانی مواد غذایی جلوگیری کنند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: دستگاه های نظارتی باید با تشدید گشت زنی از افزایش قیمت مواد غذایی همزمان با ماه مبارک رمضان جلوگیری کنند.

این کننده مردم در مجلس دهم افزود: اگرچه دولت در آستانه ماه رمضان با هدف کمک به معیشت مردم به خانواده ها وام یک میلیون تومانی پرداخت کرد، اما برای حمایت بیشتر از اقشار آسیب پذیر باید سبد های معیشتی برای آن ها تدارک دید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 928

به "انتقاد عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از گرانی چراغ خاموش مواد غذایی در ماه رمضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از گرانی چراغ خاموش مواد غذایی در ماه رمضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید