اهداف شرکتهای دانش بنیان با یاری استارت آپ ها سریعتر محقق می گردد

به گزارش تور کیش، به گزارش خبرنگاران، بی بی عصمت سرفرازی در مراسم افتتاح نخستین استارت آپ روستایی کشور که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار گردیده است گفت: کسب وکارهای نوپا و استارت آپ ها آنقدر اهمیت یافته که در برنامه ششم توسعه نیز به آن توجه گردیده است.

اهداف شرکتهای دانش بنیان با یاری استارت آپ ها سریعتر محقق می گردد

وی اضافه نمود: همه کارشناسان اعتقاد دارند استارت آپ ها در آینده عرصه اقتصاد ایران اسلامی نقش بسیار کلیدی دارند زیرا رشد روزافزون کسب و کارهای جدید و نوپا، می تواند تأثیر قابل توجهی بر بدنه اقتصاد کشور داشته باشد.

سرافرازی پفت: نیروی انسانی ماهر و تحصیل نموده و بادانش بزرگترین سرمایه شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها محسوب می گردد که باید از این سرمایه بخوبی صیانت کنیم.

وی اضافه نمود: ایده پردازان استارت آپ باید مسیر طولانی را طی نمایند تا بتوانند ایده های خود را به عمل برسانند و در این میان مسئولان کشور باید برای رفع موانع و چالش های این عرصه همت نمایند تا این ایده ها خاک نخورد و مورد بی توجهی قرار نگیرد.

سرفرازی یادآورشد: مناطق روستایی شاید در ظاهر به گونه ای است که سرمایه گذاران برای حضور دراین مناطق احساس خوبی ندارند و فکر می نمایند ریسک سرمایه گذاری بالاست و ممکن است موفق نشوند و در این زمان استارت آپ ها می توانند نقش خود را در اعتماد سازی ایفا نمایند.

وی توضیح داد: استارت آپ می تواند به سمت کار تیمی و رسیدن به نقطه مشترک تمام ضعف های موجود را رفع کند.

سرافرازی یادآورشد: برای شکوفایی و توسعه روستاها به حضور فعالانه و مستمر ایده های استارت آپ و شرکت های دانش بنیان احتیاج داریم.

وی گفت: استارت آپ ها در شروع راه خود قرار دارند اما باید توانمندی جوانان خود را باور کنیم تا با ایجاد حس خودباوری راه اینده را با امیدواری ادامه دهیم.

نخستین رویداد کسب و کار آینده روستایی منطقه یک کشور (استارت آپ ویکند) با حضور ایده پردازان استان های گیلان، مازندران، اردبیل، زنجان تا 13 شهریور ماه در قزوین برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 16

به "اهداف شرکتهای دانش بنیان با یاری استارت آپ ها سریعتر محقق می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهداف شرکتهای دانش بنیان با یاری استارت آپ ها سریعتر محقق می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید