برای شما سر کار حاضرم، شما هم برای ما در خانه باشید! دعوت پزشکان و پرستاران سراسر دنیا از مردم برای ماندن در خانه ها

به گزارش تور کیش، شمار مبتلایان به ویروس کرونا یا به صورت دقیق تر COVID-19 به صورت روزافزونی در حال افزایش است و در هنگام نوشتن این مقاله تعداد بیماران به بیش از 218 هزار نفر رسیده است. در شرایطی که بیمارستان ها در سراسر دنیا همین حالا با کمبود تخت ها و پرسنل و امکانات روبرو هستند، پزشکان و پرستاران در حرکتی فراگیر از مردم دعوت نموده اند که برای کاهش احتمال ابتلا و بروز یک فاجعه انسانی در خانه ها بمانند.

برای شما سر کار حاضرم، شما هم برای ما در خانه باشید! دعوت پزشکان و پرستاران سراسر دنیا از مردم برای ماندن در خانه ها

جهت دریافت خدمات طراحی و بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

شاید هیچ پزشکی دشواری ای به این شدت را در تمام طول عمرش، تجربه نکرده باشد. فعلا و در شرایطی که تا فراوری واکسن فاصله زیادی وجود دارد و داروهای مؤثری برای بیماری وجود ندارد، نتیجه بخش ترین کار پیشگیری با کم کردن مواجهه مردم با هم است.

در این نوشته، عکس هایی از پزشکان و پرستاران مشاهده می کنید که در آنها از ما به صورت مستقیم و غیرمستقیم خواسته می گردد که در خانه ها بمانیم.

منبع: یک پزشک
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 752

به "برای شما سر کار حاضرم، شما هم برای ما در خانه باشید! دعوت پزشکان و پرستاران سراسر دنیا از مردم برای ماندن در خانه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای شما سر کار حاضرم، شما هم برای ما در خانه باشید! دعوت پزشکان و پرستاران سراسر دنیا از مردم برای ماندن در خانه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید