تور عمان لحظه آخری: برگزاری نشست هم اندیشی امیرعبداللهیان با ایرانیان مقیم عمان

به گزارش تور کیش، وزیر امور خارجه در ادامه برنامه های سفر خود به عمان، با حضور در جمع صمیمی ایرانیان مقیم این کشور با حاضرین در این نشست به مصاحبه و گفتگو پرداخت.

تور عمان لحظه آخری: برگزاری نشست هم اندیشی امیرعبداللهیان با ایرانیان مقیم عمان

با تور عمان لحظه آخری از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه در ادامه برنامه های سفر خود به عمان، با حضور در جمع صمیمی ایرانیان مقیم این کشور با حاضرین در این نشست به مصاحبه و گفتگو پرداخت.

در این ملاقات که جمعی از چهره های شاخص ایرانی، اساتید دانشگاه، فعالان مالی، ورزشی و فرهنگی حضور داشتند، بعضی از هم میهنان به ارائه نظرات و دیدگاه های خود درخصوص موضوعات مختلف پرداختند.

امیرعبداللهیان نیز ضمن قدردانی از حضور ارزشمند نخبگان ایرانی در این نشست صمیمی، وظیفه وزارت امورخارجه در جهت تسهیل امور ایرانیان خارج از کشور را مورد تاکید قرار داد و رویکرد رئیس جمهور کشورمان در حوزه ایرانیان مقیم خارج از کشور را عمل گرایانه و درجهت حل مسائل ایرانیان توصیف کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان توضیح داد، تسهیل در امور مرتبط با ایرانیان مقیم خارج از کشور، برقراری و تقویت خطوط پروازی، توسعه خطوط کشتیرانی و کوشش در جهت تصویب قانون جامع حمایت از ایرانیان خارج از کشور در دستور کار جدی دولت قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1883

به "تور عمان لحظه آخری: برگزاری نشست هم اندیشی امیرعبداللهیان با ایرانیان مقیم عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور عمان لحظه آخری: برگزاری نشست هم اندیشی امیرعبداللهیان با ایرانیان مقیم عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید