تبریکات سید حسن نصرالله به مناسبت سالروز آزادسازی دوم

به گزارش تور کیش، دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی ماه محرم اظهار داشت: ما امروز در مناسبت عید آزادسازی دوم در لبنان هستیم و خاطرات نبردهای عظیم در سلسله کوه های شرقی در البقاع و تپه های عرسال و بعد از آن را یادآوری می کنیم که به آزادسازی کامل این منطقه و دور ساختن شبح گروه های تکفیری از منطقه و تحقق امنیت و آسایش برای ساکنان منجر شد.

تبریکات سید حسن نصرالله به مناسبت سالروز آزادسازی دوم

به نقل از سایت شبکه المنار، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان اظهار کرد: وظیفه می دانم به خانواده های شهدایی که به برکت خون فرزندان عزیزشان این پیروزی و دستاورد ملی بزرگ رقم خورد و برادران مجروحی که در جنگ شرکت کردند و در این نبردها زخمی شدند و تمام مبارزانی که فداکاری کردند و آن مبارزان مقاومت اسلامی، مبارزان حزب الله لبنان، سربازان ارتش لبنان، ارتش سوریه و نیز نیروهای مردمی سوری که در این نبردها شب زنده دار بودند و با ما در این نبرد مشارکت داشتند، به ساکنان شریف منطقه بعلبک الهرمل و کسانی که از وجود این گروه ها در سالیان دراز در رنج بودند بار دیگر این پیروزی بزرگ، بزرگ و مهم را تبریک بگویم.

سید حسن نصرالله همچنین اشاره کرد، در روز دهم ماه محرم به بررسی جنبه سیاسی این پیروزی در قالب سخنرانی سیاسی خواهد پرداخت. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1149

به "تبریکات سید حسن نصرالله به مناسبت سالروز آزادسازی دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریکات سید حسن نصرالله به مناسبت سالروز آزادسازی دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید