تلاش برای ارتقای سطح خدمات به رانندگان، اتفاقات مثبتی درباره روغن و لاستیک در راه است

به گزارش تور کیش، خبرنگاران/مرکزی مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از تلاش برای ارتقای سطح خدمات به رانندگان با هدف رفع موانع در سیستم حمل و نقل کالا خبر داد.

تلاش برای ارتقای سطح خدمات به رانندگان، اتفاقات مثبتی درباره روغن و لاستیک در راه است

غلامحسین دغاغله چهارشنبه 31 شهریور در نشست راهبری و هم اندیشی با مدیران انجمن های صنفی حمل و نقل کالای استان مرکزی ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه سیستم حمل و نقل استان مرکزی در کشور اظهار کرد: یکی از مهم ترین اولویت های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ارتقای سطح خدمات به رانندگان و هم افزایی بیش از پیش برای عملکرد مطلوب شرکت های حمل و نقل است.

وی افزود: با توجه به تمدید قرارداد بیمه تکمیلی رانندگان برای چهارمین سال متوالی، با احصا مسائل مطروحه و آسیب شناسی در جلسات با مدیران انجمن های صنفی حمل و نقل کالا در استان ها، در صدد اتخاذ تدابیر راهبردی به منظور رفع موانع و ایجاد شرایط متعالی برای جامعه پر تلاش رانندگان و به تبع آن شرکت های حمل و نقل هستیم.

دغاغله بیان نمود: یکی از سیاست های دولت سیزدهم بحث کنترل قیمت هاست که در این زمینه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای تعیین نرخ کرایه در صورت کنترل نرخ اقلام و کالاهای اساسی مسئله ای نداشته و با جدیت تمام طبق برنامه های هدف اقدام خواهد کرد. البته گاهی اوقات بسته به شرایط و استراتژی مدیریتی ناچار به تغییر قیمت در برخی موارد هم هستیم.

وی اظهار داشت: تدابیر سازمان بر این قرار است که اقلام اساسی مورد نیاز رانندگان بدون دغدغه به دست آن ها برسد و بر همین اساس اتفاقات مثبتی در خصوص تأمین روغن و لاستیک حاصل خواهد شد.

تأمین روغن و لاستیک حاصل خواهد شد

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1768

به "تلاش برای ارتقای سطح خدمات به رانندگان، اتفاقات مثبتی درباره روغن و لاستیک در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلاش برای ارتقای سطح خدمات به رانندگان، اتفاقات مثبتی درباره روغن و لاستیک در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید