حضور 13 شرکت دانش بنیان در پیشرفته ترین نمایشگاه پزشکی جهان

به گزارش تور کیش، به گزارش خبرنگاران، نمایشگاه مدیـکا بزرگترین و پیشروترین نـمایـشـگاه دنیا در حوزه صنعت تجهیزات پزشکی به شمار می رود و هر ساله در نمایشگاه مدیکا شرکت های بسیاری از کوچک و میانه گرفته تا شرکت های بزرگ به معرفی محصولات خـود مـی پـردازنـد.

حضور 13 شرکت دانش بنیان در پیشرفته ترین نمایشگاه پزشکی جهان

صندوق نوآوری و شکوفایی 13 شرکت دانش بنیان ایرانی را برگزیده تا در این نمایشگاه که در تاریخ های 23 تا 26 آبان 1401 در شهر دوسلدورف کشور آلمان برگزار گردید، شرکت نمایند. پاویون ایران در سالن 14 این نمایشگاه و در فضایی به وسعت حدود 100 متر مربع برگزار گردید.

در این نمایشگاه، آخرین دستاوردهای حوزه تجهیزات مهندسی پزشکی، آزمایشگاهی، ارتوپدی، دستگاه های تشخیصی، تجهیزات بیمارستانی، فیزیوتراپی، وسایل مطب، مدیریت و بهداشت مراکز درمانی، داروسازی، الکترومدیسن، تجهیزات و فناوری آزمایشگاهی، فیزیوتراپی و نشر پزشکی عرضه شدند .

صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار شرکت های دانش بنیان، حمایت از حضور آن ها در نمایشگاه های معتبر داخلی و خارجی را در دستور کار خود قرار داده است؛ چرا که یکی از اهداف اصلی این نهاد، تسهیل مسیر تجاری سازی محصولات و خدمات، توسعه توانمندی های مدیریتی و بازاریابی، یاری به شکل دهی ارتباطات بین المللی و ورود به بازارهای خارجی، طرح راهکار های نوآورانه با هدف بین المللی سازی شرکت های دانش بنیان و ورود آن ها به زنجیره ارزش جهانی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 آذر 1401 بروزرسانی: 1 آذر 1401 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 2128

به "حضور 13 شرکت دانش بنیان در پیشرفته ترین نمایشگاه پزشکی جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 13 شرکت دانش بنیان در پیشرفته ترین نمایشگاه پزشکی جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید