حفر قبرهای نمادین در برزیل برای گرامیداشت قربانیان کرونا

به گزارش تور کیش، فعالان از یک سازمان غیر دولتی در برزیل در اقدامی نمادین 100 قبر در سواحل ریودوژانیرو حفر کردند تا یادآور 40 هزار قربانی ویروس کرونا در آن کشور باشند.

حفر قبرهای نمادین در برزیل برای گرامیداشت قربانیان کرونا

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، اعضای سازمان غیر دولتی ریو دپاز غروب روز گذشته (پنجشنبه) در سواحل شهر ریودوژانیرو جمع شدند تا 100 قبر نمادین برای یادبود قربانیان ویروس کرونا در برزیل حفر نمایند.

آنتونیو کارلوس کاستا بنیانگذار این سازمان غیردولتی خاطرنشان کرد که هواداران ژائیر بولسونارو رئیس جمهور برزیل مزاحم آنها شده اند و حتی یک نفر از آنها اقدام به تخریب قبرهای حفر شده نمادین نموده است.

شیوع ویروس کرونا باعث تشدید اختلافات سیاسی در برزیل شده و بنابر گزارش گاردین محبوبیت بولسونارو کاهش یافته و تنها 30 درصد مردم برزیل از وی حمایت می نمایند.

بولسونارو ویروس کرونا را سرماخوردگی کوچک توصیف نموده و اصرار دارد که این ویروس خطرناک نیست و با تدابیر اجتماعی از جمله قرنطینه برای مهار شیوع کوید 19 مخالفت می نماید.

بر اساس آمار دانشگاه جان هاپکینگز، تا به امروز 772000 نفر در برزیل به ویروس کرونا مبتلا شده اند و در حدود 40 هزار نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 915

به "حفر قبرهای نمادین در برزیل برای گرامیداشت قربانیان کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حفر قبرهای نمادین در برزیل برای گرامیداشت قربانیان کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید