خبرنگاران مجتمع کشاورزی قهاوند با 650 میلیارد تومان سرمایه احداث می گردد

به گزارش تور کیش، همدان- خبرنگاران- فرماندار همدان از احداث مجتمع کشاورزی یاس در منطقه قهاوند این شهرستان اطلاع داد و گفت: بخش خصوصی برای این طرح عظیم 650 میلیارد تومان سرمایه گذاری نموده است.

خبرنگاران مجتمع کشاورزی قهاوند با 650 میلیارد تومان سرمایه احداث می گردد

به گزارش خبرنگاران، محمدعلی محمدی روز یکشنبه در ملاقات رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز همدان، گفت: این مجتمع در روستای عبدالرحیم بخش قهاوند شهرستان همدان جانمایی شده که ضمن برطرف موانع پیش رو، اقدامات مناسب برای تسهیل فرایند اجرای پروژه نیز اجرا شده است.

وی اضافه کرد: این طرح با مسائلی از جمله تامین زمین و برق رسانی روبرو بود که به تازگی و با پیگیری های مستمر و همچنین همکاری دستگاه های متولی، مسائل برطرف و فرایند اجرای کار تشریع شده است.

فرماندار همدان اعلام نمود: سرمایه گذار این طرح اهلیت و صلاحیت لازم برای احداث این مجتمع را دارد و تمام سرمایه مورد احتیاج پروژه را نیز به عنوان آورده شخصی تامین نموده و برهمین اساس در چارچوب قانون همکاری لازم برای اجرای پروژه با هدف رونق فراوری و همچنین ایجاد فرصت های شغلی مولد و پایدار در منطقه را با سرمایه گذار خواهیم داشت.

به گفته محمدی، در این طرح عظیم پرورش دام و طیور و آبزیان و کشت محصولات گلخانه ای پیش بینی شده و می تواند برای 400 نفر اشتغال ایجاد کند.

او همچنین به ساخت واحد پرورش مرغ لاین(استاندارد) در این شهرستان اطلاع داد و گفت: احداث این واحد احتیاجمند شرایطی ویژه ای از نظر مکان، ارتفاع از سطح دریا و زیست محیطی است که تا به امروز چند قطعه زمین انتخاب شده و در حال آنالیز هستیم.

وی تاکید نمود: این طرح با سرمایه گذاری وزارت دفاع اجرا می گردد و همکاری های لازم از سوی استان برای احداث آن انجام می گردد.

فرماندار همدان همچنین از ساخت واحد پروش مرغ تخم گذار در این شهرستان اطلاع داد و گفت: کارهای اولیه برای احداث این مرغداری 100 هزار قطعه ای اجرا شده و آماده جذب سرمایه گذار است.

محمدی به احداث گاوداری 6 هزار راسی در منطقه قهاوند اشاره نمود و اضافه کرد: این طرح با سرمایه گذاری شستا در حال انجام است.

به گفته او با اجرای این طرحها شاهد تحول چشمگیری در زمینه اشتغال و فراوری در شهرستان همدان خواهیم بود که بی تردید در رونق مالی همدان تاثیر بسزایی دارد.

فرماندار همدان توجه به اشتغال و معیشت مردم را ضروری دانست و گفت: حاشیه شهر، روستاها و بخش محروم قهاوند را با اجرای طرحهای شتابنده و توسعه بخش مورد توجه قرار داده ایم.

محمدی به نقش رسانه ها برای انعکاس خدمات و عملکرد دولت اشاره نمود و اضافه کرد: خبرگزاری خبرنگاران به عنوان رسانه مورد اعتماد نظام همیشه در تصمیم گیری و تصمیم سازی یاریگر مسئولان بوده است.

رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز همدان نیز اجرای طرحهای اثربخش در حوزه اشتغال و بهبود اوضاع کسب و کار را ارزشمند دانست و گفت: در استان همدان طرحهای ماندگاری در حال انجامست که خیر و ثمره آن برای مردم بسیار است.

محسن فتاحی گفت: همدان دارای پتانسیل و ظرفیت های بی نظیری در عرصه صنعتی، کشاورزی و گردشگری است و خبرنگاران تمام امکانات و نیروی انسانی خود را برای انعکاس پیشرفت های انجام شده و خدمات ارائه شده به مردم به کار گرفته است.

او از مسئولان استان برای تقویت روحیه خودباوری و امید در بین مردم قدردانی کرد و گفت: در شرایط تحریم های ظالمانه و بیماری کرونا این اقدامات شایسته قدردانی است.

فتاحی یادآوری کرد: خبرنگاران عملکرد دولتمردان را در قالب های متفاوت منعکس می نماید و در زمینه فراوریات چندرسانه ای پیشرفت های خوبی در سالهای اخیر دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1381

به "خبرنگاران مجتمع کشاورزی قهاوند با 650 میلیارد تومان سرمایه احداث می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مجتمع کشاورزی قهاوند با 650 میلیارد تومان سرمایه احداث می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید