خبرهای خوب برای سهامداران پدیده

به گزارش تور کیش، خبرنگاران/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: اقدامات بسیار خوبی برای احقاق حقوق سهامداران شرکت پدیده و احیای مجدد این پروژه عظیم انجام گرفته و خبرهای خوبی در راه است.

خبرهای خوب برای سهامداران پدیده

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

علیرضا رزم حسینی در ملاقات سرپرست و مدیران گروه شرکت های پدیده در محل دفتر استاندار، اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی برای احقاق حقوق سهامداران شرکت پدیده و احیای مجدد این پروژه عظیم انجام گرفته و خبرهای خوبی در راه است.

وی با بیان اینکه همکاری های گوناگونی در سطوح مختلف برای احیای پدیده صورت گرفته است، بیان نمود: پدیده می تواند در حوزه گردشگری، کشاورزی، صنعت و معدن، خدمات و سلامت پروژه تعریف کند و در توسعه اقتصادی تاثیرگذار باشد.

رزم حسینی با اشاره به برآورد حدود 300 هزارمیلیارد تومان ظرفیت سرمایه گذاری در استان، توضیح داد: مجموعه پدیده یکی از 200 پروژه دارای اولویت استان در حوزه سرمایه گذاری است و در این راستا باید با جلب مشارکت مردم و بهره گیری از منابع اقتصادی خرد، پروژه هایی طراحی و اجرایی کند.

استاندار خراسان رضوی گفت: پدیده در دوره جدید مدیریتی می تواند به مرکز جذب سرمایه های خرد مردمی تبدیل گردد، پدیده از ظرفیت های بسیار خوبی برخوردار است و باید شرکت توسعه محور استان باشد.

در ادامه علی کریمی، سرپرست گروه شرکت های پدیده با اشاره به آخرین شرایط این مجموعه، اظهار کرد: با توجه به پیگیری های صورت گرفته برای اخذ مصوبه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، مجمع عمومی شرکت پدیده اوایل دی ماه برگزار خواهد شد.

وی اضافه نمود: هم اکنون فضای آرامی در گروه شرکت های پدیده حاکم است و در کنار این مهم فضای یک سال آینده فعالیت های شرکت را ترسیم نموده ایم.

کریمی بیان نمود: فهرست کامل سهامداران پدیده به شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار ارائه شده و جلسات فشرده ای برای ثبت اسامی سهامداران در سامانه فرابورس در حال برگزاری است که به زودی نتایج آن اطلاع رسانی خواهد شد.

سرپرست گروه شرکت های پدیده با بیان اینکه به دنبال افزایش پیشرفت فیزیکی پروژه های شرکت ابنیه پدیده هستیم، بیان نمود: گروه شرکت های پدیده پتانسیل این را دارد تا در راستا راه اندازی کسب وکارهای نوین همراه با فراوری ثروت و اشتغالزایی گام بردارد.

وی ضمن قدردانی از اقدامات و پیگیری های استاندار خراسان رضوی و دستگاه های مختلف استان در فرایند احیای گروه شرکت های پدیده، اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، مجمع این شرکت اوایل دی ماه امسال با ترکیب سهام داران مجموعه برگزار خواهد شد.

کریمی ادامه داد: طی یک سال گذشته حدود 35 میلیون نفر از منطقه ییلاقی شاندیز بازدید نموده اند که ظرفیت بزرگی برای رونق گردشگری به شمار می رود و باید آن را مدیریت کنیم، در این راستا قطعا شرکت پدیده همراه با مشارکت مردم به سمت سیاست های جدید حرکت خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 580

به "خبرهای خوب برای سهامداران پدیده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرهای خوب برای سهامداران پدیده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید