دستاوردهای دانش بنیان اردبیل به کشور اندونزی صادر می گردد

به گزارش تور کیش، رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: با حضور سفیر اندونزی در استان اردبیل و ابراز رضایت از دستاوردهای دانش بنیان استان اردبیل، به دنبال صادرات این دستاوردها به کشور اندونزی هستیم.

دستاوردهای دانش بنیان اردبیل به کشور اندونزی صادر می گردد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، عبدالقیوم قلی پوری ظهر امروز در جریان بازدید سفیر اندونزی از پارک علم و فناوری استان اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: پارک علم و فناوری استان اردبیل 4 سال قبل فعالیت خود را در استان آغاز کرد و از ابتدای آغاز به کار پارک، نگاه بین المللی به فعالیت های این پارک داشتیم.

وی گفت: با سفیر جمهوری آذربایجان در ایران نیز رایزنی داشتیم و همکاری هایی نیز صورت گرفت که امروز نیز میزبان سفیر اندونزی در ایران هستیم که در نمایشگاه اصفهان، در غرفه پارک علم و فناوری استان اردبیل حضور یافته و فعالیت های پارک را رصد نموده بوند.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل اضافه کرد: در این بازدید امروز که سفیر اندونزی از نمایشگاه دستاوردهای پارک علم و فناوری استان اردبیل داشتند، نمونه ای از تولیدات و توانمندی های مراکز دانش بنیان استان اردبیل به نمایش گذاشته شد و سفیر اندونزی نیز این دستاوردها را مطلوب ارزیابی کردند.

قلی پوری توضیح داد: با حضور سفیر اندونزی در استان اردبیل و ابراز رضایت از دستاوردهای دانش بنیان استان اردبیل، به دنبال صادرات این دستاوردها به کشور اندونزی هستیم که سفیر اندونزی نیز نظر مثبتی در این زمینه دارند.

وی اعلام کرد: پارک علم و فناوری استان اردبیل آمادگی همکاری با دستگاه های اجرایی استان اردبیل را نیز دارد و قطعا مدل همکاری پارک علم و فناوری استان اردبیل کاربردی و عملیاتی خواهد بود.

ت

منبع: تسنیم
انتشار: 11 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 616

به "دستاوردهای دانش بنیان اردبیل به کشور اندونزی صادر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستاوردهای دانش بنیان اردبیل به کشور اندونزی صادر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید